Ανάπτυξη Προφορικού Λόγου

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Συμπέρασμα

Στη 3η ομαδική παρέμβαση ως υλικό επιλέχθηκε σκόπιμα ένα βιβλίο που είχε ήδη δουλευτεί σε προηγούμενες δραστηριότητες με την στρατηγική της πρόβλεψης και την στρατηγική των ερωτήσεων κατανόησης, προκειμένου να είναι οικείο και γνώριμο το περιεχόμενο του στους μαθητές. Το παραμύθι που παρουσιάστηκε στο βίντεο της δραστηριότητας ελέγχου ήταν ήδη γνωστό στα παιδιά, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολη η αναδιήγηση του. Οι στόχοι της παρέμβασης επιτεύχθηκαν. Η διδασκαλία θα μπορούσε να αναμορφωθεί και να εξασκηθούν οι μαθητές στην αφήγηση φανταστικών ιστοριών