Αξιολόγηση
Σε ένα μάθημα όπου βασικός στόχος είναι η διαμόρφωση στάσεων και δεξιοτήτων του ενεργού πολίτη η αξιολόγηση αφορά όχι μόνο τις αποκτηθείσες γνώσεις αλλά τις στάσεις του μαθητή. Για αυτό η αξιολόγηση εδώ αφορά συνεκτίμηση των παρακάτω στοιχείων: τη συμμετοχή των μαθητών στις δραστηριότητες που ενθαρρύνονται να συμμετέχουν καθώς και την ορθότητα των απαντήσεων που παρουσιάζεται από την κάθε ομάδα στην ολομέλεια της τάξης. Λαμβάνεται υπόψιν και το φύλλο αυτοαξιολόγησης των μαθητών.
Η αξιολόγηση θα γίνει με βάση το συνολικό αποτέλεσμα, το αποτέλεσμα των εργασιών σε ομάδες και την ατομική συμμετοχή. Ο εκπαιδευτικός θα εποπτεύει κα θα λειτουργεί ως αρωγός και σύμβουλος σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, παρακολουθώντας την συνεισφορά των μαθητών.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΜΕ "Χ" ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ: |
Πάρα πολύ |
Πολύ |
Αρκετά |
Λίγο |
Ελάχιστα |
Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ |
|
|
|
|
|
ΑΝΕΔΕΙΞΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ |
|
|
|
|
|
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ - ΠΑΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ |
|
|
|
|
|
ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ |
|
|
|
|
|
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ PROJECT ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ |
|
|
|
|
|
ΕΝΙΩΣΑ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ |
|
|
|
|
|
ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΗΚΑΝ |
|
|
|
|
|
ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ |
|
|
|
|
|
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ |
|
|
|
|
|