Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση κάθε υποενότητας θα είναι ομαδική. Θα ληφθεί υπόψη το πλήθος πληροφοριών , η ακρίβεια και η σαφήνεια των γραφομένων, η οργάνωση και η χρήση οπτικού υλικού. Επίσης, θα αξιολογηθεί η χρήση των πολυμεσικών πληροφοριών και η πρωτοτυπία. Τέλος, θα υπάρχει η δυνατότητα αυτοαξιολόγησης από κάθε μαθητή.
Τα κριτήρια βρίσκονται στον παρακάτω πίνακα και βαθμολογούνται με άριστα το 3.
Κριτήριο αξιολόγησης |
3 |
2 |
1 |
Οργάνωση -περιεχόμενο |
|
|
|
Ακριβείς πληροφορίες που τεκμηριώνουν το ζητούμενο της εργασίας. Πλήθος πηγών και αξιοποίησή τους. |
|
|
|
Σωστή δομή. Παραγραφοποίηση, συνεκτικότητα και αλληλουχία νοημάτων. Όχι χάσματα και κενά. |
|
|
|
Δεν υπάρχουν ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη. Σωστή χρήση των σημείων στίξης. |
|
|
|
Ομαδικότητα- συνεργασία |
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε συγκεκριμένο πεδίο δράσης. Επέδειξε προθυμία και δημιουργικότητα στη συλλογή και καταγραφή των χρήσιμων πληροφοριών . |
|
|
|
Υπήρξε συνεργασία όλων των μελών της ομάδας. Απεφεύχθησαν διαπληκτισμοί. Το κλίμα ήταν ευχάριστο. Δεν υπήρξαν τάσεις ηγετισμού ή ανευθυνότητας – αδιαφορίας. |
|
|
|
Παρουσίαση εργασίας |
|
|
|
Συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας. Σφαιρική γνώση της εργασίας από όλα τα μέλη. |
|
|
|
Υπήρχε προθυμία να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα του κοινού. |
|
|
|
Συνεννόηση, οργάνωση και μεθοδικότητα κατά την παρουσίαση της εργασίας. Παραστατικότητα και άνεση , έλλειψη άγχους. |
|
|
|
Χρησιμοποιήθηκε πλούσιο και εύστοχο υλικό από εικόνες , οπτικά και ακουστικά εφέ, βίντεο, φωτογραφίες και όποιο μέσο ενίσχυσε την παρουσίαση και κατανόηση του θέματος. |
|
|
|