Αξιολόγηση
Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενεργή καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο και την βιντεοπροβολή .Η αξιολόγηση των μαθητών διεξήχθει ομαδικά. Επιπρόσθετα, δώθηκε έμφαση τόσο στην ακρίβεια όσο και στην σαφήνεια του διδακτικού υλικού όπως και την οργάνωση και τη χρήση του συγκεντριμένου οπτικού υλικού.
Πραγματοποίηθηκε επίσης μια σύντομη αξιολόγηση :https://docs.google.com/
Καταλήγοντας, υπήρξε η δυνατότητα αυτοαξιολόγησης απο κάθε μαθητη.
Κριτήριο Αξιολόγησης μαθητών |
Κακή απόδοση |
Μέτρια απόδοση |
Καλή απόδοση |
Οργάνωση -περιεχόμενο |
|
|
|
Ακριβείς πληροφορίες που τεκμηριώνουν το ζητούμενο της εργασίας. Πλήθος πηγών και αξιοποίησή τους. |
|
|
|
Σωστή δομή, συνεκτικότητα και αλληλουχία νοημάτων. Περιεχόμενο χωρίς κενά. |
|
|
|
Σωστή χρήση των σημείων στίξης . Κατά την παρουσίαση του μαθήματος δεν υπάρχουν ορθογραφικά ή εκφραστικά λάθη. |
|
|
|
Ομαδικότητα- συνεργασία |
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας έφερε την αποστολή του εις πέρας καθώς έδειξε προθυμία και δημιουργικότητα στη συλλογή και καταγραφή των χρήσιμων πληροφοριών . |
|
|
|
Υπήρξε συνεργασία όλων των μελών της ομάδας. Δεν υπηρχαν ρίξεις διαπληκτισμοί. Το κλίμα ήταν ευχάριστο. Δεν υπήρξαν ηγετικές τάσεις ή τάσεις ανευθυνότητας – αδιαφορίας. |
|
|
|
Παρουσίαση εργασίας |
|
|
|
Συμμετοχή όλων των μελών της ομάδας. Σφαιρική γνώση της εργασίας από όλα τα μέλη. |
|
|
|
Υπήρχε προθυμία να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα του κοινού. |
|
|
|
Συνεννόηση, οργάνωση και μεθοδικότητα κατά την παρουσίαση της εργασίας. Παραστατικότητα και άνεση , έλλειψη άγχους. |
|
|
|