Αξιολόγηση
Στο τέλος της τρίωρης δραστηριότητας γίνεται η αξιολόγηση απο τους μαθητές, με βάση ένα Φύλλο Αξιολόγησης που τους δίνεται. Όσον αφορά την αξιολόγηση των εργασιών των μαθητών, μπορεί να επιτευχθεί και απο τους ίδιους αλλά και απο τον εκπαιδευτικό. Ακόμη, η αξιολόγηση μπορεί να γίνει και κατα τη διάρκεια της διαδικασίας της δραστηριότητας. Πιο συγκεκριμένα, αξιολογούνται κατα τη διάρκεια της συνεργασίας και της παρουσίασης των εργασιών, της συζήτησης των μαθητών μεταξύ τους και μεταξύ με τον εκπαιδευτικό μέσα στη τάξη.
Η αξιολόγηση αφορά και στοχεύει στην επίτευξη των παρακάτω τομέων:
1. των στόχων και των σκοπών
2. στην εξοικείωση των μαθητών με τις ΤΠΕ
3. στη λειτουργία των ομάδων με βάση την ομαδική και συνεργατική μέθοδο
4. στην ικανοποίηση των μαθητών για το τελικό αποτέλεσμα