Συμπέρασμα
Αφού ολοκληρωθεί η δραστηριότητα και γίνει η αξιολόγηση, οι μαθητές θα έχουν μάθει και θα έχουν εμπλουτίσει τις γνώσεις τους με μια νέα κουλτούρα, αυτή της μινωικής τέχνης. Θα έχουν επιτύχει σε μεγάλο βαθμό να καλλιεργήσουν νέους τρόπους σκέψης και νέους τρόπους επίλυσης προβλημάτων για την διεξαγωγή δραστηριοτήτων. Μέσα απο τις έρευνές τους μαθαίνουν να δοκιμάζουν και να χρησιμοποιούν νέα λογισμικά, ενισχύοντας τις τεχνολογικές τους ικανότητες. Η εύρεση πληροφοριών που μελετήθηκαν μέσα απο ομάδες, δίνουν την δυνατότητα της ενίσχυσης του ομαδικού και του συνεργατικού πνεύματος. Οι συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν κατα τη διάρκεια της δραστηριότητας αλλά και μετά, ενδυνάμωνουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, καθώς συμβάλλουν στην ανταλλαγή απόψεων και το διάλογο. Με την ολοκλήρωση της δραστηριότητας θα έχουν καταφέρει να συμμετέχουν σε ένα ενδιαφέρον και πρωτόγμωρο μάθημα, προωθώντας μια διαφορετική προσέγγιση που περιλαμβάνει την μετάδοση νέας γνώσης μέσω της διαθεματικότητας και της δερευνητικότητας. Οι μαθητές πλέον δεν θα έχουν το ρόλο του παθητικού δέκτη αλλά του ενεργητικού αφού συμμετέχουν συλλογικά για την αναζήτηση πληροφοριών και την υλοποίηση των εργασίων.