Αξιολόγηση
Οι στόχοι του μαθήματος δεν απαιτούσαν τη συνεχή αξιολόγηση των θεωρητικών γνώσεων των μαθητών. Καθ’όλη τη διάρκεια της διδασκαλίας γίνονταν ερωτήσεις για το θέμα της αντιμετώπισης της απόφραξης των αεροφόρων οδών (πνιγμονή), περισσότερο για να γίνει μια διαδικασία ανάκλησης των εμπειριών τους. Προς το τέλος του μαθήματος δόθηκε ένα έντυπο δύο ερωτήσεων που απαιτούν όχι μόνο θεωρητική γνώση αλλά και κριτική σκέψη. Οι ερωτήσεις στο φύλλο αξιολόγησης έχουν χαρακτήρα προσομοίωσης.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:
ΤΜΗΜΑ:
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:
Α.Σημειώστε Σωστό ή Λάθος στις παρακάτω προτάσεις.
1. Όταν κάποιος βήχει του κάνουμε χειρισμό Heimlich. _____
2. Η πτώση της γλώσσας μπορεί να προκαλέσει Απόφραξη των Αεροφόρων Οδών. _____
3. Στην πλήρη Απόφραξη των Αεροφόρων Οδών ο πάσχων δεν μπορεί να μιλήσει και να ζητήσει βοήθεια. _____
Β. Αντιστοιχίστε τις παρακάτω φράσεις με τις σωστές εικόνες .
Α.χειρισμός Heimlich , B.Πλήρης απόφραξη αεροφόρων οδών , Γ.Μερική απόφραξη αεροφόρων οδών