Ψάχνοντας τον Δαρείο

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση


 

            ΒΑΣΙΚΟ 1

    ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟ 2

      ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ 3

  ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ 4

Συνεργασία στην ομάδα

Ο μαθητής δεν συνεργάστηκε καθόλου με την ομάδα του.

Ο μαθητής συνεργάστηκε αλλά χρειάστηκε προτροπή ώστε να μείνει συγκενρωμένος σε αυτό που έκανε.

Ο μαθητής συνεργάστηκε με την ομάδα του, με μικρές δυσκολίες στην επικοινωνία του.

Ο μαθητής συνεργάστηκε πολύ καλά μέσα στην ομάδα.

Αξιοποίηση των πηγών της Ιστοεξερεύνησης

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση δεν αξιοποιήθηκαν από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει.

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση  αξιοποιήθηκαν λίγο από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει.

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση αξιοποιήθηκαν αρκετά από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει.

Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση αξιοποιήθηκαν πλήρως από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει.

Ανταπόκριση στους ρόλους μέσα στην ομάδα

Ο μαθητής δεν ανταποκρίθηκε στο ρόλο που του ανατέθηκε.

Ο μαθητής ανταποκρίθηκε μερικώς στο ρόλο που του ανατέθηκε.

Ο μαθητής ανταποκρίθηκε αρκετά στο ρόλο που του ανατέθηκε.

Ο μαθητής ανταποκρίθηκε πλήρως στο ρόλο που του ανατέθηκε.

Επίλυση γρίφων

Ο μαθητής δεν μπόρεσε να συμμετέχει στη λύση των γρίφων

Βρήκε λίγες μόνο λέξεις από τους γρίφους

Βρήκε τις περισσότερες λέξεις από τους γρίφους

Έλυσε όλους τους γρίφους

Παρουσίαση και καταγραφή των πληροφοριών που συγκέντρωσε ο μαθητής στην ομάδα του

Η παρουσίαση των πληροφοριών από τον μαθητή ήταν πολύ πρόχειρη.

Μέτρια παρουσίαση με αρκετές ελλείψεις.

Αρκετά καλή παρουσίαση, με κάποιες ελλείψεις.

Η παρουσίαση ήταν πολύ καλά οργανωμένη.

Λήψη αποφάσεων/ επιχειρήματα

Ο μαθητής δεν πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων 

Ο μαθητής πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων αλλά τα επιχειρήματά του δεν ήταν βάσιμα

Ο μαθητής πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων αλλά τα επιχειρήματά του δεν ήταν ισχυρά

Ο μαθητής πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων και τα επιχειρήματά του ήταν ισχυρά

Κίνητρα / Ενδιαφέρον/ Διασκέδαση

Ο μαθητής δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για το εκπαιδευτικό σενάριο.

Ο μαθητής έδειξε αρχικά κάποιο ενδιαφέρον, αλλά άρχισε να βαριέται κατά τη διάρκεια της δράσης.

Ο μαθητής έδειξε σημαντικό ενδιαφέρον, αλλά έδειξε να κουράζεται κατά τη διάρκεια της δράσης.

Ο μαθητής έδειξε αμείωτο ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια της δράσης.