Αξιολόγηση
|
ΒΑΣΙΚΟ 1 |
ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟ 2 |
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ 3 |
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ 4 |
Συνεργασία στην ομάδα |
Ο μαθητής δεν συνεργάστηκε καθόλου με την ομάδα του. |
Ο μαθητής συνεργάστηκε αλλά χρειάστηκε προτροπή ώστε να μείνει συγκενρωμένος σε αυτό που έκανε. |
Ο μαθητής συνεργάστηκε με την ομάδα του, με μικρές δυσκολίες στην επικοινωνία του. |
Ο μαθητής συνεργάστηκε πολύ καλά μέσα στην ομάδα. |
Αξιοποίηση των πηγών της Ιστοεξερεύνησης |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση δεν αξιοποιήθηκαν από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει. |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση αξιοποιήθηκαν λίγο από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει. |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση αξιοποιήθηκαν αρκετά από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει. |
Οι πηγές στην Ιστοεξερεύνηση αξιοποιήθηκαν πλήρως από τον μαθητή ώστε να κατανοήσει την εργασία που έπρεπε να κάνει. |
Ανταπόκριση στους ρόλους μέσα στην ομάδα |
Ο μαθητής δεν ανταποκρίθηκε στο ρόλο που του ανατέθηκε. |
Ο μαθητής ανταποκρίθηκε μερικώς στο ρόλο που του ανατέθηκε. |
Ο μαθητής ανταποκρίθηκε αρκετά στο ρόλο που του ανατέθηκε. |
Ο μαθητής ανταποκρίθηκε πλήρως στο ρόλο που του ανατέθηκε. |
Επίλυση γρίφων |
Ο μαθητής δεν μπόρεσε να συμμετέχει στη λύση των γρίφων |
Βρήκε λίγες μόνο λέξεις από τους γρίφους |
Βρήκε τις περισσότερες λέξεις από τους γρίφους |
Έλυσε όλους τους γρίφους |
Παρουσίαση και καταγραφή των πληροφοριών που συγκέντρωσε ο μαθητής στην ομάδα του |
Η παρουσίαση των πληροφοριών από τον μαθητή ήταν πολύ πρόχειρη. |
Μέτρια παρουσίαση με αρκετές ελλείψεις. |
Αρκετά καλή παρουσίαση, με κάποιες ελλείψεις. |
Η παρουσίαση ήταν πολύ καλά οργανωμένη. |
Λήψη αποφάσεων/ επιχειρήματα |
Ο μαθητής δεν πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων |
Ο μαθητής πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων αλλά τα επιχειρήματά του δεν ήταν βάσιμα |
Ο μαθητής πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων αλλά τα επιχειρήματά του δεν ήταν ισχυρά |
Ο μαθητής πήρε μέρος στη λήψη αποφάσεων και τα επιχειρήματά του ήταν ισχυρά |
Κίνητρα / Ενδιαφέρον/ Διασκέδαση |
Ο μαθητής δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για το εκπαιδευτικό σενάριο. |
Ο μαθητής έδειξε αρχικά κάποιο ενδιαφέρον, αλλά άρχισε να βαριέται κατά τη διάρκεια της δράσης. |
Ο μαθητής έδειξε σημαντικό ενδιαφέρον, αλλά έδειξε να κουράζεται κατά τη διάρκεια της δράσης. |
Ο μαθητής έδειξε αμείωτο ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια της δράσης. |