Αξιολόγηση
Φτάνοντας στο τέλος της προσπάθειας είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την ερευνητική σας δραστηριότητα. Μέσα από την αξιολόγηση θα δείτε τι σας δυσκόλεψε περισσότερο και με ποιο τρόπο ξεπεράσατε τα προβλήματα, τι πετύχατε, πόσο κοντά φτάσατε στους στόχους, πως συνεργαστήκατε μέσα στην ομάδα. Θα αντιληφθείτε τι είναι αυτό που πρέπει να βελτιώσετε και σε ποιο βαθμό. Η αξιολόγηση δεν είναι έλεγχος αλλά πηγή ανατροφοδότησης για βελτίωση. Κάθε μέλος της ομάδας θα απαντήσει ξεχωριστά στα ερωτήματα της παρακάτω φόρμας αξιολόγησης την οποία θα βρείτε σε μορφή word στα "έγγραφα" στο eclass του μαθήματος. Αφού το αποθηκεύσετε στον υπολογιστή και το συμπληρώσετε θα το ανεβάσετε στην πλατφόρμα στις "ασκήσεις". Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν από τον καθηγητή στην ολομέλεια της τάξης και στη συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση.
Κριτήριο Αξιολόγησης | Ελάχιστα | Μέτρια | Πολύ |
Διαδικασία | |||
Οι οδηγίες που δόθηκαν ήταν σαφείς | |||
Το υλικό της ιστοεξερεύνησης ήταν κατάλληλο για το θέμα | |||
Το υλικό της ιστοεξερεύνησης ήταν επαρκές για τη συγγραφή του κειμένου και την παρουσίαση | |||
Οργάνωση/περιεχόμενο | |||
Αξιοποιήθηκαν αποτελεσματικά το προτεινόμενο διαδικτυακό υλικό και οι πρόσθετες πηγές | |||
Το τελικό κείμενο ήταν συναφές με τα ζητούμενα των δραστηριοτήτων | |||
Το τελικό κείμενο ήταν ικανοποιητικό ως προς το περιεχόμενο, τη δομή και τη γλώσσα | |||
Παρουσίαση εργασίας | |||
Η παρουσίαση ήταν περιεκτική επισημαίνοντας τα βασικά σημεία | |||
Η μορφοποίηση της παρουσίασης ενίσχυσε και διευκόλυνε την κατανόηση | |||
Στη διαδικασία της παρουσίασης συμμετείχαν ενεργά όλα τα μέλη της ομάδας | |||
Επίτευξη στόχων | |||
Η εργασία με βοήθησε να αποκτήσω περισσότερες γνώσεις για το κράτος δικαίου και την αλληλεγγύη | |||
Όσα έμαθα άλλαξαν κάποιες από τις αντιλήψεις μου για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες | |||
Η εργασία με βοήθησε να αναγνωρίζω τις ρατσιστικές προκαταλήψεις και συμπεριφορές | |||
Όσα άκουσα από τις άλλες ομάδες και συζητήσαμε στην τάξη, με βοήθησαν να ολοκληρώσω τις απόψεις μου | |||
Συνεργασία Ομάδων | |||
Από την αρχή έγινε η κατανομή των δραστηριοτήτων στα μέλη της ομάδας | |||
Η συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδα ήταν αρμονική | |||
Όλα τα μέλη συμμετείχαν ισότιμα στις δραστηριότητες της ομάδας |