Αξιολόγηση
Κριτήρια |
Βαθμός 5 |
Βαθμός 3-4 |
Βαθμός 1-2 |
Διαδικασία Κατανόηση θέματος/ αξιοποίηση πηγών/ εγκυρότητα |
Πλήρη κατανόηση του θέματος & αξιοποίηση πηγών. Έγκυρες πληροφορίες |
Μερική κατανόηση του θέματος & αξιοποίηση των πηγών. Όχι πλήρως έγκυρες πληροφορίες |
Μέτρια κατανόηση του θέματος, όχι καλή αξιοποίηση των πηγών. Αόριστες πληροφορίες |
Πρωτοτυπία |
Η εργασία των μαθητών χαρακτηρίστηκε αρκετά πρωτότυπη |
Η εργασία των μαθητών δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα πρωτότυπη |
Η εργασία των μαθητών δεν είναι πρωτότυπη. |
Συνεργασία ομάδας |
Υψηλή συμμετοχή των μελών της ομάδας / ομαδικό πνεύμα |
Μέτρια συμμέτοχη των μελών, όχι πολύ καλή συνεργασία |
Κακή συνεργασία, συγκρούσεις μεταξύ των μελών της ομάδας, όχι συμμετοχή όλων των μελών |
Κριτικό και Δημιουργικό Πνεύμα |
Τα παιδιά κατάφεραν και ανέπτυξαν σε σημαντικό βαθμό τόσο κριτικό πνεύμα για την αναγνώριση του μεγέθους του προβλήματος αλλά και με σωστή χρήση του δημιουργικού πνεύματος για την εξεύρεση λύσεων |
Τα παιδιά κατάφεραν και ανέπτυξαν σε ικανοποιητικό επίπεδο κριτικό και δημιουργικό πνεύμα τόσο για την αναγνώριση του μεγέθους του προβλήματος αλλά και για την αναζήτηση πιθανών λύσεων |
Τα παιδιά δεν μπόρεσαν να αναπτύξουν επαρκή κριτικό πνεύμα για την αναγνώριση του μεγέθους του προβλήματος αλλά επαρκή δημιουργικό πνεύμα για την εξεύρεση λύσεων |
Κάθε ομάδα θα βαθμολογείται συνολικά και όχι ο κάθε μαθητής ξεχωριστά, γιατί η εργασία είναι ομαδοσυνεργατική και γι αυτό το λόγο δίνεται μεγάλη σημασία στην ομαλή συνεργασία της ομάδας.