Αξιολόγηση
Αξιολόγηση
Δεν διαπιστώθηκαν ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες. Ίσως στην αρχή να υπήρξε μια μικρή δυσκολία στην κατανόηση των εννοιών , της εμπλοκής του διαπολιτισμικού στοιχείου και στη χρήση συγκεκριμένων ιστοσελίδων, τα οποία ξεπεράστηκαν. Στην αρχή της 1ης διδασκαλίας (στη σχολική τάξη) έγινε διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών σχετικά με το θέμα της διδακτικής ενότητας, εντοπίστηκαν αδυναμίες και κενά τα οποία επιχειρήθηκε να καλυφθούν μέσω της συμμετοχής των μαθητών . Οι μαθητές σε όλα τα στάδια συμμετείχαν ενεργά στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων, έδειξαν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό κατά την διάρκεια του video . Συνεργάστηκαν αρμονικά και με ενδιαφέρον βρήκαν τις κατάλληλες πληροφορίες που χρειάστηκαν για την κατασκευή των διαγραμμάτων του δείκτη ανεργίας.
Φύλλο Αξιολόγησης
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Ο σχεδιασμός του μαθήματος σας άρεσε; |
|
|
|
|
|
Το συγκεκριμένο μάθημα το κατανοήσατε ; |
|
|
|
|
|
Πόσο δύσκολη σας φάνηκε η άσκηση σε ομάδες; |
|
|
|
|
|
Η εργασία αξιολόγησης (ΆΣΚΗΣΗ ΔΙΑΓΡΆΜΜΑΤΟΣ) ήταν ενδιαφέρουσα ; |
|
|
|
|
|
Οι πηγές ιστοεξερεύνησης ήταν επαρκείς ; |
|
|
|
|
|
Είστε σε θέση να προτείνετε τρόπους ανάκαμψης της Ελληνικής Οικονομίας; |
|
|
|
|
|
κλίμακα αξιολόγησης :
1.καθόλου 2.λίγο 3.αρκετά 4.πολύ 5.πάρα πολύ
Αυτή η αξιολόγηση και τυχόν μη συνεργασία των μαθητών στο μάθημα, θα είναι πρόκληση για αυτοβελτίωση στο μέλλον και αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας εώς ότου, ο εκπαιδευτικός, να πιάσει τον παλμό των μαθητών. Το φύλλο Αξιολόγησης θα δείξει στον εκπαιδευτικό εάν το ενδιαφέρον των μαθητών διατηρήθηκε σε υψηλό επίπεδο καθ ’όλη τη διάρκεια διεξαγωγής του διδακτικού σεναρίου και εάν η χρησιμοποίηση της ιστιοεξερευνησης ως εκπαιδευτικό εργαλεία τους κέντρισε το ενδιαφέρον .