Συμπέρασμα
Ανάπτυξη δεξιοτήτων
Γνωστικών: Αναπτύχθηκαν δεξιότητες επεξεργασίας πληρογοριών και εφαρμογής αυτών, καθώς μπόρεσαν να υπολογίζουν οι μαθητές την ανεργία και να μπορούν να διακρίνουν ποια άτομα της κοινωνίας ανήκουν στον οικονομικά ενεργό πληθυσμό ή όχι. Μπόρεσαν να ξεχωρίσουν τις διαφορές ανάμεσα στα είδη της ανεργίας και να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις συνέπειες της ανεργίας.
Κοινωνικών-επικοινωνιακών: Μέσω των ερωτοαπαντήσεων και της άσκησης αξιολόγησης στο τέλος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να υπερασπισθούν την γνώμη τους και να αλληλεπιδράσουν με τους υπόλοιπους. Η αυτοπεποίθηση τους ανεβηκει και συμμετείχαν στο μάθημα από κοινού.
Κιναισθητικών: Οι μαθητές συμμετείχαν στο μάθημα και εφήρμοσαν τις νέες γνώσεις στην πράξη, αφού επέλεξαν τις σωστές απαντήσεις ανάμεσα σε διαφορετικές επιλογές.
Μεταγνωστικών: Οι μαθητές κατανόησαν τον τρόπο που διδάχθηκαν και έμαθαν, μέσω της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης καθώς και μέσα απο την άσκηση εφαρμογής. Κατακτήθηκεί η γνώση απο μαθητή και καθηγητή από κοινού σε συνεργασία μέσα από εργασία σε ομάδες.