Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση της συνολικής διαδικασίας της ιστοεξερεύνησης (και όχι μόνο της επίτευξης των μαθησιακών στόχων) θα γίνει με χρήση της παρακάτω ρουμπρίκας αξιολόγησης η οποία στοχεύει στους ακόλουθους άξονες:
1. Συμμετοχή μαθητών - κλίμα συνεργασίας μεταξύ τους
2. Συνέπεια μαθητών με το χρονοδιάγραμμα
3. Επίτευξη των μαθησιακών στόχων
4. Δομή και παρουσίαση της παραδοτέας εργασίας
Ανεπαρκές |
Μέτριο |
Καλό |
Πολύ καλό |
Βαθμολογία |
|
Συμμετοχή μαθητών |
Το εκπαιδευτικό σενάριο δεν κινητοποίησε το ενδιαφέρον των μαθητών και δεν κατάφεραν να συνεργαστούν |
Το εκπαιδευτικό σενάριο κινητοποίησε λίγο το ενδιαφέρον των μαθητών και η συνεργασία τους ήταν μέτρια |
Το εκπαιδευτικό σενάριο κινητοποίησε επαρκώς το ενδιαφέρον των μαθητών |
Οι μαθητές ανταπεξήλθαν πλήρως στις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού σεναρίου και συνεργάστηκαν υποδειγματικά |
25% |
Συνέπεια μαθητών με το χρονοδιάγραμμα |
Οι μαθητές δεν ανταποκρίθηκαν στο συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο |
Οι μαθητές ζήτησαν μικρή παράταση χρόνου για να ολοκληρώσουν |
Οι περισσότεροι μαθητές στις ομάδες ανταποκρίθηκαν επιτυχώς στο χρονοδιάγραμμα |
Όλες οι ομάδες ήταν έτοιμες την ημέρα παρουσίασης των εργασιών |
25% |
Οι μαθητές κατανόησαν τους στόχους και τις απαιτήσεις της ομάδας τους |
Η εργασία ήταν ασύνδετη με τους στόχους |
Τα αποτελέσματα της εργασίας ήταν εν μέρει συναφή με το θέμα, αλλά ορισμένα στοιχεία ήταν ασύνδετα |
Οι μαθητές κατανόησαν επαρκώς τους στόχους της εργασίας τους. |
Οι μαθητές κατανόησαν πλήρως τους στόχους της εργασίας τους. |
25% |
Η δομή και παρουσίαση της εργασίας ήταν κατανοητή και σωστή. |
Η δομή της παρουσίασης ήταν ασύνδετη |
Η δομή ήταν καλή αλλά η παρουσίαση ανεπαρκής |
Η παρουσίαση της εργασίας σε γενικές γραμμές ήταν καλή και κατανοητή |
Η παρουσίαση της εργασίας και η δομή της έγιναν κατανοητά από όλους |
25% |