Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση της συνολικής διαδικασίας της ιστοεξερεύνησης (και όχι μόνο της επίτευξης των μαθησιακών στόχων)  θα γίνει με χρήση της παρακάτω ρουμπρίκας αξιολόγησης η οποία στοχεύει στους ακόλουθους άξονες:

1. Συμμετοχή μαθητών - κλίμα συνεργασίας μεταξύ τους

2. Συνέπεια μαθητών με το χρονοδιάγραμμα

3. Επίτευξη των μαθησιακών στόχων

4. Δομή και παρουσίαση της παραδοτέας εργασίας

 

 

Ανεπαρκές

Μέτριο

Καλό

Πολύ καλό

Βαθμολογία

Συμμετοχή μαθητών
συνεργασία

Το εκπαιδευτικό σενάριο δεν κινητοποίησε το ενδιαφέρον των μαθητών και  δεν κατάφεραν να συνεργαστούν

Το εκπαιδευτικό σενάριο κινητοποίησε λίγο το ενδιαφέρον των μαθητών και η συνεργασία τους ήταν μέτρια

Το εκπαιδευτικό σενάριο κινητοποίησε επαρκώς το ενδιαφέρον των μαθητών
και συνεργάστηκαν καλά.

Οι μαθητές ανταπεξήλθαν πλήρως στις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού σεναρίου και συνεργάστηκαν υποδειγματικά

25%

Συνέπεια μαθητών με το χρονοδιάγραμμα

Οι μαθητές δεν ανταποκρίθηκαν στο συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο

Οι μαθητές ζήτησαν μικρή παράταση χρόνου για να ολοκληρώσουν

Οι περισσότεροι μαθητές στις ομάδες ανταποκρίθηκαν επιτυχώς στο χρονοδιάγραμμα

Όλες οι ομάδες ήταν έτοιμες την ημέρα παρουσίασης των εργασιών

25%

Οι μαθητές κατανόησαν τους στόχους και τις απαιτήσεις της ομάδας τους

Η εργασία ήταν ασύνδετη με τους στόχους

Τα αποτελέσματα της εργασίας ήταν εν μέρει συναφή με το θέμα, αλλά ορισμένα στοιχεία ήταν ασύνδετα

Οι μαθητές κατανόησαν επαρκώς τους στόχους της εργασίας τους.

Οι μαθητές κατανόησαν πλήρως τους στόχους της εργασίας τους.

25%

Η δομή και παρουσίαση της εργασίας ήταν κατανοητή και σωστή.

Η δομή της παρουσίασης ήταν ασύνδετη

Η δομή ήταν καλή αλλά η παρουσίαση ανεπαρκής

Η παρουσίαση της εργασίας σε γενικές γραμμές ήταν καλή και κατανοητή

Η παρουσίαση της εργασίας και η δομή της έγιναν κατανοητά από όλους

25%