Αξιολόγηση
Για να επιτευχθούν οι στόχοι της ιστοεξερεύνησης οι μαθητές θα πρέπει να υλοποιήσουν και τις τρεις βασικές εργασίες: τον χάρτη, το ψηφιακό βιβλίο και την αφίσα. Η κατασκευή του puzzle είναι προαιρετική και εξαρτάται από το χρόνο που θα διατεθεί για την υλοποίηση της ιστοεξερεύνησης. Για να βεβαιωθούν οι μαθητές ότι έκαναν σωστά αυτά που έπρεπε, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους παρακάτω πίνακές αξιολόγησης.
Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα Αξιολόγησης για την Ιστορία
|
||||
Χαρακτηριστικό |
4 |
3 |
2 |
1 |
Ιδέες και περιεχόμενο |
|
|
|
|
Οργάνωση |
|
|
|
|
Προσωπικός τόνος |
|
|
|
Ο συγγραφέας δεν μεταδίδει τα συναισθήματά του στον αναγνώστη |
Λεξιλόγιο |
|
|
|
|
Προτάσεις |
|
|
|
|
Γενικά |
|
|
|
|
Αναλυτικό Σχεδιάγραμμα για την Αξιολόγηση των Ψηφιακών Έργων |
||||
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ |
4 |
3 |
2 |
1 |
Φόντο |
Το φόντο δεν μειώνει το κείμενο ή τα γραφικά. Το φόντο ποικίλει και είναι κατάλληλο για το θέμα |
Το φόντο δεν μειώνει το κείμενο ή τα γραφικά. Το φόντο ποικίλει αλλά κάποιες φωτογραφίες επαναλαμβάνονται |
Το φόντο δεν μειώνει το κείμενο ή τα γραφικά. |
Το φόντο δυσκολεύει κάποιον να δει το κείμενο ή τα γραφικά που βρίσκονται στην ίδια σελίδα |
Κείμενο – Γραμματοσειρά - Στυλ |
Το στυλ της γραμματοσειράς (π.χ., χρώμα, έντονα, πλάγια) έχει σχεδιαστεί με προσοχή και βοηθάει την ανάγνωση και το περιεχόμενο |
Το στυλ της γραμματοσειράς έχει σχεδιαστεί με προσοχή και βοηθάει την ανάγνωση |
Το στυλ της γραμματοσειράς έχει σχεδιαστεί με προσοχή και βοηθάει το περιεχόμενο. Μπορεί λίγο δύσκολα να διαβαστεί |
Το στυλ της γραμματοσειράς δυσκολεύει την ανάγνωση |
Γραφικά |
Όλα τα γραφικά είναι ελκυστικά (μέγεθος και χρώματα) και υποστηρίζουν το θέμα/περιεχόμενο |
Μερικά γραφικά δεν είναι ελκυστικά αλλά όλα υποστηρίζουν το θέμα/περιεχόμενο της παρουσίασης |
Όλα τα γραφικά είναι ελκυστικά αλλά μερικά δεν υποστηρίζουν το θέμα/περιεχόμενο |
Αρκετά γραφικά δεν είναι ελκυστικά ΚΑΙ μειώνουν το θέμα/περιεχόμενο |
Ορθογραφία και Γραμματική |
Τα έργα δεν έχουν λάθη ορθογραφίας και γραμματικής |
Τα έργα έχουν λίγα λάθη (λιγότερα από 5) ορθογραφίας και γραμματικής |
Τα έργα έχουν μερικά λάθη (5-8) ορθογραφίας και γραμματικής |
Τα έργα έχουν παραπάνω από 8 λάθη ορθογραφίας και γραμματικής |