Συμπέρασμα
Μόλις ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες, οι μαθητές θα έχουν μάθει για τα άγρια ζώα της φύσης και ιδιαίτερα για εκείνα που απειλούνται με εξαφάνιση. Επίσης, θα γνωρίζουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίσουν για την επιβίωση και διάσωσή τους και θα καταλάβουν καλυτέρα τη σημασία τους. Έτσι, θα έχουν αναπτύξει μεγαλύτερη εκτίμηση και ευαισθησία για την προστασία τους.
Ακόμη, θα βελτιώσουν τις ικανότητες τους για την ανάπτυξη γραπτού λόγου σε διάφορα κειμενικά είδη (ιστορία, παραμύθι, ποίημα, αφίσα) καθώς και τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Η χρήση των ψηφιακών μέσων υποστηρίζει διερευνητικού και ανακαλυπτικού τύπου μαθησιακές καταστάσεις, δραστηριότητες επίλυσης προβλήματος, λήψης απόφασης και ανάπτυξης της κριτικής σκέψης. Επίσης, αποτελούν μέσο έκφρασης, επικοινωνίας και αναζήτησης πληροφοριών και συμβάλλουν στην ανάπτυξη ψηφιακού γραμματισμου.
Τέλος, μέσα από τη διαδικασία της ψηφιακής αφήγησης και τη δημιουργία αφίσας και puzzle οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά χρησιμοποιώντας χρώματα, σχέδια, εικόνες και γραφικά.