Αξιολόγηση
Μετά το πέρας της εργασίας οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά τους τα οποία θα συγκριθούν και θα συζητηθούν από όλες τις ομάδες.
Ο εκπαιδευτικός θα συντονίσει τη συζήτηση επιπλέον προς την κατεύθυνση της αναλυτικότερης παρουσίασης και ανταλλαγής απόψεων γύρω από τη μεθοδολογία που χρησιμοποίησε η κάθε ομάδα μέχρι τις τελικές της μετρήσεις.
Τέλος θα διανεμηθεί σε όλους τους μαθητές φύλλο αξιολόγησης ώστε να εκφράσουν τις απόψεις τους ελεύθερα, αξιολογώντας ανώνυμα την εκπαιδευτική διαδικασία:
ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | Καθόλου | Καλά | Πολύ Καλά | Άριστα |
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ | ||||
α) κατανόηση θέματος | ||||
β) πληρότητα θέματος | ||||
γ) αξιοποίηση πηγών | ||||
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΜΗ | ||||
α) σαφήνεια | ||||
β) αλληλουχία | ||||
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ | ||||
α) πρωτοτυπία & ελκυστικότητα | ||||
β) εμπλουτισμός παρουσίασης με τεχνικά μέσα | ||||
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑΣ | ||||
α) συμμετοχή | ||||
β) ομαδικό πνεύμα | ||||
γ) συνεργασία | ||||
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | ||||
α) αξιοποίηση του χρόνου |