Αξιολόγηση
Μετά το πέρας της εργασίας οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά τους τα οποία θα συγκριθούν και θα συζητηθούν από όλες τις ομάδες.
Ο εκπαιδευτικός θα συντονίσει τη συζήτηση επιπλέον προς την κατεύθυνση της αναλυτικότερης παρουσίασης και ανταλλαγής απόψεων γύρω από τη μεθοδολογία που χρησιμοποίησε η κάθε ομάδα μέχρι τις τελικές της μετρήσεις.
Τέλος θα διανεμηθεί σε όλους τους μαθητές φύλλο αξιολόγησης ώστε να εκφράσουν τις απόψεις τους ελεύθερα, αξιολογώντας ανώνυμα την εκπαιδευτική διαδικασία:
| ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | Καθόλου | Καλά | Πολύ Καλά | Άριστα |
| ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ | ||||
| α) κατανόηση θέματος | ||||
| β) πληρότητα θέματος | ||||
| γ) αξιοποίηση πηγών | ||||
| ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΜΗ | ||||
| α) σαφήνεια | ||||
| β) αλληλουχία | ||||
| ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ | ||||
| α) πρωτοτυπία & ελκυστικότητα | ||||
| β) εμπλουτισμός παρουσίασης με τεχνικά μέσα | ||||
| ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑΣ | ||||
| α) συμμετοχή | ||||
| β) ομαδικό πνεύμα | ||||
| γ) συνεργασία | ||||
| ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | ||||
| α) αξιοποίηση του χρόνου |