Το υλικό του υπολογιστή

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Παρακάτω θα δείτε τα κριτήρια αξιολόγησης των εργασιών σας. Υπάρχει ένας πίνακας με τα διαβαθμισμένα κριτήρια και τις βαθμολογίες τους. 

Προσπαθήστε λοιπόν να πετύχετε το άριστα στη συλλογή πληροφορίας (απαντήστε πλήρως στα ερωτήματα που σας τέθηκαν, χωρίς όμως περιττές και κουραστικές πληροφορίες), οργανώστε και δομήστε την εργασία σας κατά τον καλύτερο τρόπο ώστε να είναι κατανοητό το περιεχόμενό της στους άλλους, φροντίστε για όλες τις καλές πρακτικές παρουσίασής της και τέλος, φροντίστε να συνεργαστείτε σαν μια ομάδα όπου το κάθε μέλος έχει τον ρόλο του και συμβάλλει με τις απόψεις του και την προσωπική του εργασία.
  Φτωχό
Μέτριο
Καλό Πολύ καλό Βαθμολογία

Συλλογή πληροφορίας - Στόχος Η ομάδα εστίασε μονομερώς σε ένα-δυο από τα θέματα που της ανέθεσαν, οι πηγές ελάχιστα αξιοποιήθηκαν και δεν κατέληξε σε γενικά συμπεράσματα Απαντήθηκαν αρκετά από τα θέματα προς εξέταση, όμως δεν έγινε πλήρης αξιοποίηση των πηγών και τα επιχειρήματα δεν ήταν πάντα καλά δομημένα Η ομάδα επισκέφτηκε τις περισσότερες προτεινόμενες πηγές για τη συλλογή των πληροφοριών της, συγκέντρωσε και κατέγραψε ικανοποιητικό πλήθος στοιχείων σύμφωνα με το έργο που ανέλαβε, εξήγαγε συμπεράσματα Η ομάδα μελέτησε με προσοχή τις πληροφορίες από τις πηγές, εκτέλεσε τις προτεινόμενες δραστηριότητες/πειράματα, κατέγραψε τα σημαντικά στοιχεία και έβγαλε δικά της συμπεράσματα, σύμφωνα με το έργο και τους στόχους που της ανέθεσαν. 25%  

Οργάνωση - Δομή εργασίας Τα μέρη του υπολογιστή εμφανίστηκαν ανεξάρτητα και χωρίς λογική συνοχή. Δεν υπήρχε διαχωρισμός του υλικόυ σε κατηγορίες . Η προσπάθεια για μια λογική ακολουθία των θεμάτων δεν ήταν πάντα απόλυτα επιτυχής. Οργανωμένη η εργασία σε κατηγοριες υλικού και υποενότητες. Η μετάβαση από το ένα θέμα στο άλλο ήταν λογική στις περισσότερες περιπτώσεις, ενώ ελάχιστες φορές υπήρχαν κενά στην τεκμηρίωση Οι μαθητές χώρισαν την εργασία τους σε κατηγορίες υλικού και υποενότητες. Η μετάβαση από το ένα θέμα στο άλλο γινόταν με λογικά και επαγωγικά βήματα. 25%  

Παρουσίαση εργασίας Ο ομιλητής "διάβαζε" τις διαφάνειες και δεν ήταν πολύ εξοικειωμένος με το θέμα. Έτσι δεν φωτίστηκαν σημαντικά στοιχεία του. Το κείμενο δεν ήταν πολύ ευανάγνωστο και οι εικόνες ήταν πολύ περιορισμένες και όχι τόσο κατατοπιστικές Η παρουσίαση διέθετε αρκετά στοιχεία σχετικά με το θέμα που ο ομιλητής παρουσίασε με ευκρίνεια, όμως η επιλογή των εικόνων και του κειμένου δεν προκαλούσαν πάντα το ενδιαφέρον Η παρουσίαση είχε αρκετές κατατοπιστικές εικόνες και στοιχεία. Ο ομιλητής αρκετά άμεσος με το ακροατήριό του, όμως δόθηκαν υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες που ήταν κουραστικές Το οπτικοακουστικό υλικό, το ευανάγνωστο κείμενο, η καλή ροή των διαφανειών, η αμεσότητα του ομιλητή με το ακροατήριό του, συνέβαλαν στην καλύτερη κατανόηση του θέματος και στην κινητοποίηση του ενδιαφέροντος 25%  

Συνεργασία μελών ομάδας Κάποια μέλη της ομάδας αρνήθηκαν να συνεργαστούν, θεωρώντας ότι μόνοι τους μπορούν να επιτύχουν περισσότερα Τα μέλη της ομάδας συμμετείχαν επιλεκτικά στις διάφορες δραστηριότητες, όμως όλοι συνέβαλαν στο συνολικό έργο. Δεν αναπτύχθηκε ικανοποιητικά ο διάλογος και ο αντίλογος Η ομάδα παρουσίασε μεγάλη συνοχή και συνεργατικότητα, όμως κάποια μέλη της επεδίωκαν να κυριαρχήσουν στο διάλογο που αναπτυσσόταν Όλα τα μέλη της ομάδας παρουσίασαν ενδιαφέρον για το θέμα, εργάστηκαν με συνέπεια σε όλες της φάσεις της εργασίας και συμμετείχαν σε γόνιμους διαλόγους 25

Συνολική βαθμολογία: 100%