Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση θα υλοποιηθεί σε δύο άξονες:
- στην πληρότητα του περιεχομένου της εργασίας που παρουσίασε η κάθε ομάδα, και στον τρόπο παρουσίασής της
- στον βαθμό εμπλοκής, επικοινωνίας και συνεργασίας των μελών κάθε ομάδας
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ |
4 |
3 |
2 |
1 |
Οι πληροφορίες που παρατίθενται είναι σύμφωνες με τα ζητούμενα της εργασίας |
|
|
|
|
Είναι επαρκής η ανάπτυξη των θεμάτων της εργασίας |
|
|
|
|
Είναι καταγεγραμμένες όλες οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τα ερωτήματα |
|
|
|
|
Παρουσιάζονται με ορθό τρόπο οι αιτίες και οι συνέπειες του φαινομένου και προτείνονται λύσεις |
|
|
|
|
Έχουν αξιοποιηθεί επαρκώς οι προτεινόμενες πηγές |
|
|
|
|
Έχουν προταθεί και άλλες πηγές από τους μαθητές |
|
|
|
|
Στην εργασία έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες, γραφικά, χρώματα, εφέ και μορφοποίηση για την ενίσχυση της παρουσίασης και τη διευκόλυνση της κατανόησης |
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ |
4 |
3 |
2 |
1 |
Κάθε μέλος της ομάδας συνεργάστηκε άριστα με τα υπόλοιπα |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε στην έρευνα και υπέδειξε και νέους δικτυακούς τόπους για μελέτη |
|
|
|
|
Συνέβαλα&n
|