ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

ΦΥΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σημειώστε με Χ τον αριθμόδίπλα από κάθε ερώτηση ανάλογα με την άποψη σας στο αντίστοιχο ερώτημα.

Η σημασία των αριθμώνείναι:

1 για Καθόλου 2 για Λίγο3 για Αρκετά 4 για Πολύ 5 για Πάρα πολύ

 

Α/Α

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1

2

3

4

5

Α.

      Το μάθημα ήταν ευχάριστο;

 

 

 

 

 

Β.

      Θεωρείς ότι επανέλαβες ήδη        αποκτημένες γνώσεις;

 

 

 

 

 

Γ.

      Θεωρείς ότι απέκτησες καινούριες  γνώσεις;

 

 

 

 

 

   Δ.

    Ήταν καλά οργανωμένη η  παρουσίαση της ύλης στην τάξη;

 

 

 

 

 

Ε.

    Σου έμειναν απορίες;

 

 

 

 

 

ΣΤ.

   Πιστεύεις ότι οι έννοιες    παρουσιάστηκαν με απλό και  ενδιαφέρων τρόπο (power point - prezi) ;

 

 

 

 

 

Ζ.

   Σε ωφέλησε η συμμετοχή σου σε  ομάδα;

 

 

 

 

 

Η.

     Πόσο ικανοποιητικό βρίσκεις το    συνδυασμό Η/Υ και ομαδικής εργασίας;

 

 

 

 

 

ΙΑ.

     Κατά τη γνώμη σου έχει διαφορά η  συγκεκριμένη διδασκαλία από την  καθιερωμένη;

 

 

 

 

 


 
  ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ Score  

Κατανόηση περιεχομένου (χρήση και χρησιμότητα διαδικτύου - τεχνολογίας / τρόποι προστασίας και ασφάλειας. Δεν αντιλήφτηκε τη χρήση του διαδικτύου ως μέσο αναζήτησης της γνώσης και τη σημασία της συνετής χρήσης των νέων τεχνολογιών, κάτι που έγινε (στο μέτρο του δυνατού) αντιληπτό από το ότι δεν συμμετείχε ενεργά την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων μέσα από τις ερωταπαντήσεις της ολομέλειας. Από τις ερωτήσεις και τη συμμετοχή του/της στα φύλλα εργασίας και στις συζητήσεις της ομάδας έγινε αντιληπτό ότι κατανόησε τη χρησιμότητα της τεχνολογίας στην προσέγγιση και διάδοση της γνώσεις, αλλά και τη σημασία της λήψης μέτρων προστασίας για την ασφάλεια των προσωπικών μας δεδομένων. Ενεργή συμμετοχή στην ομάδα, συμμετοχή με άμεση αναζήτηση γνώσης και παρουσίαση στην ολομέλεια πάνω στις νέες τεχνολογίες, αλλαγή ρυθμίσεων στις σελίδες κοινωνικής του/της δικτύωσης, αλλά όχι μείωση χρόνου που αφιερώνει σε διαδικτυακά παιχνίδια και σελίδες τύπου facebook. Ενεργή συμμετοχή στις συζητήσεις της ομάδας, τεκμηριωμένες απαντήσεις σε θέματα κατανόησης, αλλαγή στάσης στις νέες τεχνολογίες και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (σε κάθε νέα συνεδρία έφερνε υλικό, άλλαξε ρυθμίσεις στις δικές του/της σελίδες κοινωνικές δικτύωσης και δήλωσε ότι μείωσε το χρόνο χρήσης τους, αυξάνοντας το χρόνο άμεσης επαφής με τους φίλους του/της). 30%  

Συμμετοχή σε φύλλα εργασίας, παιχνίδια και κουίζ. Δεν απαντούσε ούτε συμμετείχε σε περισσότερες από τις εργασίες. Απάντησε σε αρκετές εργασίες και έδινε μονολεκτικές απαντήσεις σε ερωτήσεις μετά από κάθε προβολή. Απάντησε σε όλες τις ασκήσεις και φύλλα εργασίας. Συμμετείχε σε συζητήσεις και κατέθετε απόψεις σε κάθε προβολή. Οι απαντήσεις και η συμμετοχή του/της στα φύλλα εργασίας και τα κουίζ ήταν άμεσες και σωστές. Έπαιρνε πρωτοβουλίες και δημιουργούσε πέρα του ζητούμενου. 30%  

Συμπεριφορά - σεβασμός ομάδας. Ανήσυχος/η , μιλούσε και ενοχλούσε την ολομέλεια. Άκουγε και συμμετείχε σε συζητήσεις με τα μέλη της ομάδας , αλλά αρκετές φορές συμπεριφερόταν με αρνητική κριτική , φέρνοντας σε δύσκολη θέση τους συνομιλητές του/της. Παρακολούθησε ήρεμα τις προβολές, δεν ήταν ανήσυχος/η , συζητούσε και άκουγε, αλλά αρκετές φορές διέκοπτε τον συνομιλητή του στη προσπάθεια αυτοπροβολής. Παρακολουθούσε ήσυχα και με κριτική σκέψη τις προβολές, άκουγε χωρίς να διακόπτει, δεν ειρωνευόταν και έδειχνε να σέβεται τις απόψεις των άλλων. 20%  

Τελική αφίσα. Δεν έφερε αφίσα ή δημιούργησε κάτι πρόχειρο. Δημιούργησε μόνος/η του/της αφίσα αρκετά καλή αλλά με όχι πολλά μηνύματα προς τους εφήβους για ασφάλεια και προστασία στο διαδίκτυο. Δημιούργησε μόνος/η αφίσα, με τη χρήση τεχνολογίας ή γκράφιτι- ζωγραφικής - κολάζ, πλούσιας σε μηνύματα . Συμμετείχε σε ομάδα για τη δημιουργία αφίσας (πλούσιας σε μηνύματα, χρήση τεχνολογίας και καινοτομία) και ήταν φανερή η συμμετοχή του/της. 20%