Συμπέρασμα
Το σενάριο βασίζεται στην ομαδοσυνεργατική και παιχνιδοκεντρική διδασκαλία και μάθηση υποστηριζόμενη από τα ψηφιακά εργαλεία (υπολογιστές, ταμπλέτες, έξυπνα τηλέφωνα αλλά και από εφαρμογές σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (webex, eclass). Ακολουθεί την εποικοδομητική μέθοδο διδασκαλίας σε συνδυασμό με την κατευθυνόμενη ερευνο – ανακαλυπτική μέθοδο.
Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες και προσπάθησαν με την καθοδήγηση και την υποστήριξη του εκπαιδευτικού να κατανοήσουν τι είναι αλγόριθμός και ποιες είναι οι ιδιότητες του και να εφαρμόσουν την αλγοριθμική επίλυση ενός προβλήματος όταν τους ζητηθεί, προσέχοντας να πληροί τις προϋποθέσεις του αλγορίθμου.
Σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος οι μαθητές ενθαρρύνονται για χρήση διαλόγου και προτρέπονται να εκφραστούν με χρήση αντιδράσεων(reactions) και σχολίων μέσω της συνομιλίας(chat).
Η διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως με την εφαρμογή τηλεδιάσκεψης webex. Θα χρησιμοποιηθεί βοηθητικά η εφαρμογή ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης eclass. Επίσης Θα χρησιμοποιηθεί το διαδραστικό διδακτικό βιβλίο μαθητή.
Οι μαθητές ενθαρρύνονται επίσης να αξιολογήσουν οι ίδιοι τη διαδικασία που ακολούθησαν, τη συνεργασία μεταξύ τους, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, τη γενικότερη επίδραση της δραστηριότητας που υλοποίησαν, τα σημαντικά πράγματα που έμαθαν.