Συμπέρασμα
Οι μαθητές κατανόησαν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσα από τη συνεργασία αλλά και μπόρεσαν να συζητήσουν με τον εκπαιδευτικό πάνω στο γνωστικό αντικείμενο μέσα από τον αναστοχασμό αλλά και την ανατροφοδότηση που ο ίδιος τους παρείχε. Τα παιδιά μπόρεσαν να συζητήσουν τις δυσκολίες που αντιμετώπισααν κατά την διάρκεια υλοποίησης του φύλλου εργασίας που είχαν να επεξεργαστούν καθώς επίσης και τη γενικότερη επίδραση της δρααστηριότητας που υλοποίησαν.