Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Συσχέτιση με το πρόγραμμα σπουδών:
Η παραπάνω Ιστοεξερεύνηση μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας της Γ' Δημοτικού για την Ενότητα 1, μαθήματα « 1. Η τιτανομαχία », « 2. Οι Θεοί του Ολύμπου » & « 3. Οι Θεές του Ολύμπου ».
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
4 Διδακτικές ώρες
Απαιτούμενος Χώρος & Υποδομές:
Εργαστήριο / Αίθουσα με Υ/Η, διαδίκτυο, εκτύπωση φύλλων εργασίας, αφίσες
Τύπος εργασίας και θέση εκπαιδευομένων:
Έρευνα / Αναζήτηση, εκτέλεση ομαδικής εργασίας, και εξατομικευμένης αξιολόγησης.
Προαπαιτούμενες γνώσεις & Εκτιμώμενες δυσκολίες μαθητών:
Βασική προϋπόθεση για να γίνει η δραστηριότητα και η αξιολόγηση των μαθητών είναι να γνωρίζουν από υπολογιστές και περιήγηση σε ιστοσελίδες. Οι δυσκολίες που μπορεί να συναντήσουν τα παιδιά είναι
- Ως προς την αναζήτηση και την δραστηριοποίηση τους εντός των ιστοσελίδων.
- Ως προς την οργάνωση του χρόνου που τους δίνεται.
- Ως προς την συμμετοχή όλων των μαθητών καθώς και την συνεργασία τους λόγω της ελάχιστης ή και ανύπαρκτης εμπειρίας που θα έχουν σε ομαδικές εργασίες.
Προσδοκώμενα Αποτελέσματα:
Σκοπός της εργασίας είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στην περιήγηση των ιστοσελίδων, να διδαχτούν μέσω της ιστοεξερεύνησης, να συνεργαστούν, να πάρουν πρωτοβουλίες καθώς και να καλλιεργήσουν την φαντασία, την δημιουργικότητα και την κριτική τους σκέψη. Επίσης καλλιεργούν το ομαδικό πνεύμα την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη ως προς τον εαυτό τους.
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση των μαθητών πραγματοποιείται σε δύο στάδια που έχουν ως χαρακτηριστικό το παιχνίδι και λαμβάνουν την μορφή του αναγραμματισμού ή κάποιου κουίζ.
Ρόλος του Εκπαιδευτικού
Ο Εκπαιδευτικός αναλαμβάνει τον ρόλο του διευκολυντή & καθοδηγητή για τα παιδιά υποστηρίζοντας τις ενέργειές τους καθώς η εκπαίδευση λαμβάνει μαθητοκεντρική διάσταση.
https://www.maxmag.gr/wp-content/uploads/2020/11/giulio-romano-olympian-gods-wall-painting-1.jpg
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |