Αισθητήρες απόστασης υπερήχων

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Δημιουργήθηκε από κοινού με Αναγνωστάκη Ιωάννη

 

Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα αυτή προτείνεται για το μάθημα των ΤΠΕ στην Ε’ ή ΣΤ' Δημοτικού αλλά και αυτό της Πληροφορικής στις Α' και Β' Γυμνασίου, στην ενότητα Ρομποτική. Δεδομένου πως ασχολείται και με τη μελέτη της λειτουργίας και της φύσης των υπερήχων προσφέρεται και για διαθεματική προσέγγιση με τα αντίστοιχα μαθήματα Φυσικών Επιστημών.

Τύπος Δραστηριότητας: Σχέδιο έρευνας, διερεύνηση, επίλυση προβλήματος

Εκτιμώμενη Διάρκεια: 2 ώρες

 

Μαθησιακά αποτελέσματα

Οι βασικοί στόχοι και τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα της δραστηριότητας είναι κάθε μαθητής/τρια να είναι ικανός/ή

Ακομη

Απαιτούμενη υποδομή: Ανά ομάδα 3-4 ατόμων H/Y με το Pictoblox, Arduino Uno, αισθητήρα υπερήχων HC-SR04, 4 jumper καλώδια αρσενικά-θηλυκά

 

Εκτίμηση των δυσκολιών των μαθητών

Οι δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές αφορούν

 

Διδακτική - Παιδαγωγική προσέγγιση

Ο στόχος της δραστηριότητας δεν είναι η παράθεση ορολογίας και πληροφοριών σχετικά με το αντικείμενο ούτε, πολύ περισσότερο, η στείρα και εξαντλητική μελέτη του. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο 

 

Αξιολόγηση: Υιοθετήθηκε η λύση της αξιολόγησης μεταξύ των μαθητών/τριών με χρήση ρουμπρίκας, σε δύο επίπεδα. Αρχικά σχετικά με την παρουσίαση των πληροφοριών που συνέλλεξαν και στη συνέχεια σχετικά με την πρακτική εφαρμογή δοκιμής της συνδεσμολογίας και του κώδικα του αισθητήρα.  Επιπλέον διαννεμήθηκε στους μαθητές και ένα φύλλο εργασίας με αναφορές στη θεωρία (μετατροπή μονάδων μέτρησης χρόνου και απόστασης) και ερωτήσεις κατανόησης στα παραπάνω.

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.