Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα εντάσσεται στο μάθημα της Τεχνολογίας Β’ Γυμνασίου, στο πλαίσιο της ενότητας «4ο Βήμα - Κατασκευή του ομοιώματος». Ο εκπαιδευτικός της Τεχνολογίας έχει τη δυνατότητα να εντάξει την ιστοεξερεύνηση αυτή στο μάθημα οποιασδήποτε τάξης του γυμνασίου, ανάλογα με τις προϋπάρχουσες γνώσεις, τις εμπειρίες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών του.
Τύπος Δραστηριότητας: Κατασκευή του ομοιώματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 5-8 διδακτικές εβδομάδες στο εργαστήριο Τεχνολογίας
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:
|
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Ο στόχος της δραστηριότητας δεν είναι η παράθεση τεχνικών όρων και πληροφοριών σχετικά με το αντικείμενο ούτε, πολύ περισσότερο, η στείρα και εξαντλητική μελέτη του. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο
- την ενεργοποίηση όλων των μαθητών και τη συμμετοχή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες
- την υποστήριξη των μαθητών σε παραγωγικές δραστηριότητες αναζήτησης, αξιολόγησης και αξιοποίησης πληροφοριών από το Διαδίκτυο
- την προώθηση και υποστήριξη της συνεργασίας μεταξύ των μελών κάθε ομάδας για την υλοποίηση του έργου - επίλυση προβλήματος
- την αποτελεσματική παράθεση ιδεών και απόψεων για το θέμα του έχουν διαπραγματευθεί.
Αξιολόγηση: Πέρα από την αυτό-αξιολόγηση των μαθητών, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιολογήσει και ο ίδιος κάθε παραδοτέο χρησιμοποιώντας τη ρουμπρίκα της σχετικής ενότητας.
Πρόσθετες πηγές
- http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2194/Technologia_B-Gymnasiou_html-empl/index.html
- http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2194/Technologia_B-Gymnasiou_html-empl/index4_3.html
- https://www.youtube.com/watch?v=CU9hEN9wiEI
- https://www.youtube.com/watch?v=Hf_ea0UtJhk&list=PL8y1H0t8qLHIjNJ--9AJIbUA0Cqw23K3u
- https://www.youtube.com/watch?v=N_UWEW6FsH8
- https://www.youtube.com/watch?v=WMsLgaMkq_g&list=PLekFUPwF-IJWv8DoW_8HkVpffArNEwJPZ
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |