Ένα ταξίδι στη Μινωική Κρήτη

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

ΣΕΛΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει το παρόν σενάριο για να μυήσει τους μαθητές στις ΤΠΕ και παράλληλα να τους κινήσει το ενδιαφέρον για την αρχαία τέχνη και ιστορία. Το μάθημα είναι διαθεματικό, καθώς συνδυάζει γνώσεις ιστορίας, τέχνης, δημοσιογραφίας κτλ.
Μπορεί να το υλοποιήσει και χωρίς να το συνδέσει με συγκεκριμένη θεματική ενότητα και πριν ακόμα διδάξει τις αντίστοιχες ενότητες από το σχολικό βιβλίο.

ΟΜΑΔΕΣ
Χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Καλό είναι οι μαθητές να είναι διαφορετικών επιδόσεων σε κάθε ομάδα για να επιτευχθεί η αλληλεπίδραση.

ΣΤΟΧΟΣ

Γνωστικός στόχος των εργασιών των ομάδων είναι να παρουσιάσουν την ιστορική και αρχαιολογική αξία του μινωικού πολιτισμού και να αναδείξουν την ιδιαίτερη κοινωνική-πολιτική και ιστορική σημασία που είχε ο χώρος για τους αρχαίους Έλληνες άρα και την ιδιαίτερη κληρονομιά για εμάς σήμερα. Παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι είναι να υποστηριχθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, να προωθηθεί η συνεργατική διερευνητική μάθηση και να αξιοποιηθεί η προσωπική βιωματική εμπειρία των μαθητών, ώστε να αποκτήσει προσωπικό νόημα για αυτούς η μάθηση. Επίσης, αναπτύσσεται ο διάλογος και καλλιεργούνται δεξιότητες έκφρασης του λόγου και οργάνωσης στρατηγικών.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το σενάριο σχετίζεται κυρίως μ ε την αρχαία Ιστορία της Α΄ Γυμνασίου, χωρίς αυτό να αποκλείει την υλοποίησή του και σε άλλες τάξεις ή γνωστικά αντικείμενα.

 

Μπορεί να καλύψει τους στόχους των Δ.Ε.Π.Π.Σ


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των ιστορικών, των αρχαιολόγων και των δημοσιογράφων και αναλαμβάνουν να εξερευνήσουν ιστοσελίδες και να απαντήσουν σε ερωτήματα διερευνητικά. Στο τέλος κάθε ομάδα συνθέτει εργασία και γίνεται και μία δεύτερη εργασία από κοινού από όλες τις ομάδες.
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τη διαδικασία και το τελικό προϊόν των ομάδων.


Βασικοί άξονες είναι:

Οργάνωση

Συμμετοχικότητα

Αξιοποίηση χρόνου

Εντοπισμός επαρκούς υλικού

Εντοπισμός κατάλληλου υλικού

Μορφή εργασίας

Επικοινωνία
 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.