Διαδικτυακός Εκφοβισμός - Cyberbullying

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών

Αυτή η διδακτική παρέμβαση συνδέεται με το αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος των ΤΠΕ της Δ' Δημοτικού. Σημαντικό είναι ότι οι μαθητές έχουν ήδη εμπειρία από τη χρήση υπηρεσιών του διαδικτύου από τη διδασκαλία στο μάθημα των ΤΠΕ στις προηγούμενες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Τύπος Δραστηριότητας

Διερεύνηση, επίλυση προβλήματος

Εκτιμώμενη Διάρκεια

4-6 διδακτικές ώρες

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:

Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση

Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι ευέλικτος και να είναι ανοικτός σε αλλαγές ανάλογα τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών του.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει σύμφωνα με τους άξονες και τα κριτήρια που περιγράφονται στην ενότητα «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ». Ο σκοπός της αξιολόγησης αφορά περισσότερο στην ίδια τη διαδικασία της μάθησης και όχι τον έλεγχο των επιτευμάτων τους. Γίνεται για να υπενθυμίσει στους μαθητές τι είναι αυτό που θα έπρεπε να έχουν καταφέρει. Γι αυτό και έχει μεγαλύτερη αξία για  τους ίδιους τους μαθητές σε σχέση με τη διαμόρφωση της αυτοεκτίμησής τους.

 

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.