Εξερευνώντας την Κλιματική αλλαγή

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

ΣΕΛΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο επιστημονικής δράσης βοηθάει τους μαθητές να διερευνήσουν την υπερθέρμανση της γης και να εξετάσουν το ενδεχόμενο της κλιματικής αλλαγής  από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Οι μαθητές εντοπίζουν προβλήματα, αναζητούν λύσεις, αλληλοεπιδρούν με ειδικούς και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες ώστε να ενημερώσουν το σχολείο τους για την κλιματική αλλαγή 

Παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι είναι να υποστηριχθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, να προωθηθεί η συνεργατική διερευνητική μάθηση και να αξιοποιηθεί η προσωπική βιωματική εμπειρία των μαθητών, ώστε να αποκτήσει προσωπικό νόημα για αυτούς η μάθηση. Επίσης αναπτύσσεται ο διάλογος και καλλιεργούνται δεξιότητες έκφρασης του λόγου και οργάνωσης στρατηγικών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το σενάριο αφορά  τη συνδιδασκαλία της ρύπανσης στα μαθήματα Βιολογίας και Χημείας Γ Γυμνασίου.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τη διαδικασία και το τελικό προϊόν των ομάδων ως προς την:

  1. Οργάνωση
  2. Συμμετοχικότητα
  3. Αξιοποίηση χρόνου
  4. Εντοπισμός επαρκούς υλικού
  5. Εντοπισμός κατάλληλου υλικού
  6. Μορφή εργασίας- αφίσας
  7. Αν η εργασία ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των μαθητών για την ευαισθητοποίηση των συμμαθητών τους για την κλιματική αλλαγή
     

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Χαραλαμπίδου Πηνελόπη

Βιολόγος

Γυμνάσιο Νέας Αλικαρνασσού

σχολικό έτος 2022-2023

 

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.