Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Τύπος Δραστηριότητας: Συλλογή στοιχείων, έρευνα, καταγραφή, σύνθεση, παρουσίαση
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 2 δίωρα
Απαιτούμενη υποδομή: Σχολικό εργαστήριο, σύνδεση στο Διαδίκτυο
Διδακτική/Παιδαγωγική προσέγγιση:
Ομαδοσυνεργατική και διερευνητική μάθηση. Ανάπτυξη διαλόγου αποδοχής και συνεργασίας εντός των ομάδων.
Ενεργοποίηση των μαθητών, διερεύνηση.
Οι μαθητές δουλεύουν ομαδοσυνεργατικά (ομάδες 4 ατόμων). Οι ομάδες καλό είναι να αποτελούνται από μαθητές ανομοιογενείς στο επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων, ώστε να βοηθηθεί ο αδύνατος να γίνει καλύτερος κι ο άριστος να αποδεχτεί και τα παδιά που έχουν μείνει πιο πίσω
Ο ρόλος του καθηγητή είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:
1) Να εργαστεί με άλλους και να αναλάβει ευθύνη ως μέλος της ομάδας του.
2) Να γίνει ικανός για ανεύρεση πληροφοριών , κριτική εξέταση και αξιοποίησή τους.
4) Να γνωρίσει τα σημαντικότερα εκθέματα του μουσείου.
5) Να υιοθετήσει τη στάση να οργανώνει την επίσκεψη του σε ένα μουσείο
6) Να έρθει σε επαφή και να γνωρίσει το περιβάλλον της ιστοεξερεύνησης.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |