ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Οι μαθητές να είναι ικανοί να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό κύκλωμα με τη βοήθεια του ηλεκτρικού προσομοιωτή Tinkercad,να περιγράφουν και να ξεχωρίζουν τα ηλεκτρικά στοιχεία μέσω της εμπλοκής τους σε μια συνεργατική διερευνητική μαθησιακή διαδικασία που δίνει προτεραιότητα στην εξοικείωση των μαθητών με τη γλώσσα και τις πρακτικές (διερεύνηση, πρόβλεψη, πείραμα, παρατήρηση, ταξινόμηση, ερμηνεία) ττου ηλεκτρισμου.

Ως προς τα εργαλεία:

Η εφαρμογή μέσα στη τάξη ενός σεναρίου παρουσιάζει  αναμενόμενες δυσκολίες που μπορεί να οφείλονται σε διάφορα πράγματα όπως ο τρόπος οργάνωσης των ομάδων, κακή επιλογή λογισμικού, η ελλιπής γνώση του λογισμικού από τους μαθητές, ένα εργαστήριο με προβλήματα, ο συντονισμός των μαθητών κατά τη ροή της εφαρμογής από τη μια φάση στην άλλη, ή κάποια άλλη.

Οι δυσκολίες αυτές θα καταγραφούν από το διδάσκοντα ο οποίος είτε θα βελτιώσει τις απαιτήσεις του σεναρίου είτε θα σχεδιάσει μια περισσότερο κατευθυνόμενη πορεία εφαρμογής του σεναρίου.

Ως προς τη διαδικασία υλοποίησης:

Η δομή του σεναρίου και η σειρά δράσεων που προτείνει είναι θέματα αξιολόγησης και βελτίωσης ώστε να μην επαναληφθούν κάποιες λαθεμένες πρακτικές ως προς τη σειρά εφαρμογής.

Οι μαθητές ενημερώνονται για το πώς κατασκευάζουμε ένα κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα με το λογισμικό Tinkercad , πως ενεργοποιούμε την εφαρμογή αυτή καθώς και πως αλλάζουμε τις τιμές των διαφόρων στοιχείων του κυκλώματος.

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.