Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Αυτή η ιστοεξερεύνηση δημιουργήθηκε από την Δημοπούλου Χριστίνα, σπουδάστρια της ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, στα πλαίσια του μαθήματος ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) με υπεύθυνο διδάσκων καθηγητή τον κ. Ρόμπολα Περικλή.
Απευθύνεται σε μαθητές που σπουδάζουν φυσικές επιστήμες, δίνοντας λεπτομέρειες ιδιαίτερα για την περιβαλλοντική επιστήμη. Αυτός ο ιστότοπος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή πρόσθετων ή συμπληρωματικών πληροφοριών σχετικά με τη μονάδα ρύπανσης. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες βασικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές στον τομέα των Φυσικών Πόρων όσων αφορά:
-
Ανανεώσιμες πηγές
-
Μη ανανεώσιμες πηγές
-
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Αυτή η ιστοεξερεύνηση προωθεί την ανεξάρτητη μάθηση και επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν ερευνητικές δεξιότητες. Σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τι είναι ρύπανση, τις αιτίες, τις επιπτώσεις και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να μειώσουμε τη ρύπανση στο περιβάλλον μας.
Το καθήκον των μαθητών είναι να δημιουργήσουν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο με τη χρήση powerpoint. Θα πρέπει να παρέχουν πληροφορίες για να βοηθήσουν τους συμμαθητές τους αλλά και τους υπόλοιπους ανθρώπους να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα της ρύπανσης. Αναμένεται ότι μέσω αυτής της μορφής εξερεύνησης, οι μαθητές θα αποκτήσουν μεγαλύτερη γνώση του θέματος. Πριν από την παρουσίαση του φυλλαδίου, οι μαθητές θα δείξουν πώς να αναπτύξουν ένα απλό powerpoint και πώς να οργανώσουν το περιεχόμενό του ώστε να φτάσουν στην ολοκλήρωση της εργασίας τους.
Για την αξιολόγηση των μαθητών, δημιουργήθηκε μια ρουμπρίκα διαβαθμισμένων κριτηρίων.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.