Εξοικονόμηση ενέργειας

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών

Το περιεχόμενο του διδακτικού σεναρίου είναι συμβατό με τα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ του μαθήματος της Φυσικής στο Δημοτικό καθώς αναφέρεται στη διδακτική ενότητα: Εξοικονόμηση ενέργειας. Οι στόχοι που τίθενται άπτονται άμεσα και καλύπτουν αυτούς του αναλυτικού προγράμματος, όπως αυτοί περιγράφονται στο βιβλίο του δασκάλου.

Τύπος δραστηριότητας: Διερεύνηση

Εκτιμώμενη διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες

 

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο

Να αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα εξοικονόµησης ενέργειας.

Να εξοικειωθούν µέσα από σχεδιασµό και δραστηριότητες µε διαδικασίες εξοικονόµησης ενεργειακών πόρων στο σχολείο και στο σπίτι. 

Να καταγράφουν δραστηριότητες στο σχολείο ή στο σπίτι κατά τις οποίες καταναλώνουν ενέργεια.

Να προτείνουν λύσεις για την ελάττωση της ενέργειας που χρησιµοποιούν (εντοπίζουν περιπτώσεις που γίνεται σπατάλη στη χρήση της ενέργειας).

Να διαπιστώνουν τη χρησιµότητα των ανακυκλώσιµων υλικών. 

Να προτείνουν τρόπους για τη χρησιµοποίηση ανακυκλώσιµων πηγών ενέργειας στην καθηµερινή τους ζωή. 

Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από το περιβάλλον του Η/Υ και να παρουσιάσουν το προϊόν της εργασίας τους. 

Να χρησιμοποιήσουν τον Η/Υ για να αντλούν και να επεξεργάζονται πληροφορίες.

 

Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση

Μεθοδολογική προσέγγιση

Το σενάριο βασίζεται στις γνωστικές θεωρίες μάθησης, τον εποικοδομισμό, την ανακαλυπτική μάθηση και τις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις για τη μάθηση.

 

Διδακτική προσέγγιση με ΤΠΕ

 Ο εκπαιδευτικός βοηθά τους μαθητές να εξερευνήσουν το διαδίκτυο, ώστε να βρουν πληροφορίες και εικόνες, να τις κατανοήσουν και να τις επεξεργαστούν.

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.