Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ
Παρατηρώντας την εκτέλεση της άσκησης διαπιστώνουμε τα ακόλουθα:
Οι μαθητές εργάσθηκαν μόνοι τους. Σε ελάχιστες διαδικασίες χρειάσθηκαν τη βοήθεια των συναδέλφων τους. Κάποιοι μάλιστα συνεργάσθηκαν από κοινού κυρίως στην κατασκευή των διαγραμμάτων. Επίσης σε διαδικασίες που υπάρχουν πολλαπλές μετρήσεις, περισσότερα μάτια βοηθούν.
Άρα: Η άσκηση μπορεί να εκτελεσθεί ατομικά, είναι δυνατόν όμως να δουλέψουν και ομάδες των δύο. Στην περίπτωση που έχουμε ομαδική εργασία επιταχύνεται η διαδικασία εκτέλεσης της άσκησης και ο βαθμός απόδοσης (διάχυσης) γιατί με τη συζήτηση και την επαλήθευση ή τη διαφωνία προκύπτουν περισσότερα συμπεράσματα. Εργαζόμενοι ομαδικά οι μαθητές απασχολούν λιγότερο τον εκπαιδευτή που έχει πλέον τη δυνατότητα έλεγχου της ροής της φυσιολογικής εκτέλεσης των σεναρίων.
Το συγκεκριμένο φύλλο δεν περιείχε μεγάλο αριθμό μετρήσεων. Οι διαδικασίες που εκτελέσθηκαν ήταν ευχάριστες και θύμιζαν παιχνίδι.
Εκτελέσθηκε με μεγαλύτερη άνεση και επιτυχία. Τα συμπεράσματα έβγαιναν αβίαστα, χωρίς σφάλματα. Οι τρείς διδακτικές ώρες χρειάσθηκαν στο σύνολό τους για να έχουμε μια ολοκληρωμένη διαδικασία.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |