Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών:
Η δραστηριότητα εντάσσεται στο μάθημα των Μαθηματικών της Α Γυμνασίου, στο πλαίσιο της ενότητας «Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από άλλη ευθεία».
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, επίλυση προβλήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 1-2 διδακτικές ώρες
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, οι μαθητής/τριες να είναι ικανοί να:
- να διακρίνουν τη θέση των γωνιών σε σχέση με τις ευθείες
- να υπολογίζουν τα μέτρα των γωνιών αυτών
- να αξιολογεί και να αξιοποιεί πληροφορίες με στόχο την επίλυση προβλημάτων
- να δημιουργεί παρουσιάσεις για την ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση ενός θέματος που τού ανατίθεται.
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο
- την ενεργοποίηση όλων των μαθητών και τη συμμετοχή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες
- την υποστήριξη των μαθητών σε παραγωγικές δραστηριότητες αναζήτησης, αξιολόγησης και αξιοποίησης πληροφοριών από το Διαδίκτυο
- την προώθηση και υποστήριξη της συνεργασίας μεταξύ των μελών κάθε ομάδας για την υλοποίηση του έργου - επίλυση προβλήματος
- την αποτελεσματική παράθεση ιδεών και απόψεων για το θέμα του έχουν διαπραγματευθεί.
Αξιολόγηση
Πέρα από την αυτό-αξιολόγηση των μαθητών, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιολογήσει και ο ίδιος κάθε παραδοτέο από την εφαρμογή που δίνεται στο τέλος των δραστηριοτήτων
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |