Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα εντάσσεται στο μάθημα της Ιστορίας της Γ΄ Λυκείου. Ο διδάσκων χρειάζεται και μπορεί να αξιοποιήσει κάθε ψηφιακό τρόπο, κάθε γραπτό κείμενο, αλλά και κάθε πηγή που παρέχουν αξιόπιστο υλικό εποχής προκειμένου να υποστηρίξει την οικοδόμηση της κριτικής σκέψης των τελειόφοιτων μαθητών. Το Πρόγραμμα Σπουδών προβλέπει κάθε είδους δραστηριότητα ενισχυτική της διδασκαλίας.
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, τεκμηρίωση ιστορικού θέματος.
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 2-3 διδακτικές ώρες
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/ή να:
· να διακρίνει τις ειδικές πληροφορίες που ανταποκρίνονται στο θέμα του,
· να προσπαθήσει να αποστασιοποιηθεί και χωρίς πάθος να προσεγγίσει ιστορικά στοιχεία,
· να γνωρίσει τον τρόπο με τον οποίο θα συνδυάσει τις απαραίτητες πληροφορίες,
· να αξιολογήσει την ασφάλεια των αρχείων που διαχειρίζεται
· να εφαρμόσει τεχνικές και κανόνες ασφάλειας και προστασίας από κακόβουλο λογισμικό, που πιθανόν να προκύψει από την επίσκεψή του σε μη ασφαλείς ιστοσελίδες.
· να αξιοποιήσει πληροφορίες με στόχο την οικοδόμηση νέας γνώσης και την γνωριμία νέας οπτικής των πραγμάτων,
· να δημιουργήσει παρουσιάσεις για την ολοκληρωμένη διαπραγμάτευση ενός θέματος που τού ανατίθεται.
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Η τεχνική της ανεστραμμένης τάξης αξιοποιείται κυρίως για να α) ενταθεί η συμμετοχή των μαθητών σε κλίμα συνεργασίας και β) να κατανοήσει ο δάσκαλος ότι μπορεί να καθοδηγεί και να υποστηρίζει αντί να μονολογεί.
Αξιολόγηση: Πέρα από την αυτό-αξιολόγηση των μαθητών, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιολογήσει και ο ίδιος κάθε παραδοτέο χρησιμοποιώντας τη ρουμπρίκα της σχετικής ενότητας.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |