Μέγας Αλέξανδρος

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Τάξη: Δ’ Δημοτικού

Μάθημα: Ιστορία " Στα αρχαία χρόνια"

Ενότητες: «Ο Μ. Αλέξανδρος καταλαμβάνει τη Μ.Ασία και την Αίγυπτο», «Η πορεία προς την Ινδία .Το τέλος της εκστρατείας», «Ο θάνατος του Μ. Αλεξάνδρου»

Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα μπορεί να πραγματοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας της Δ’ Δημοτικού, στις ενότητες που σχετίζονται με τον Μέγα Αλέξανδρο και τη Μακεδονία.

Τύπος δραστηριότητας: Διερευνητική δραστηριότητα για την επίλυση προβλήματος

Εκτιμώμενος χρόνος: 6-8 Διδακτικές ώρες

 

Επιδιωκόμενες γνώσεις για την ιστορία:

 

Διδακτικοί στόχοι:

Οι μαθητές:

• Να γνωρίσουν την προσωπικότητα του Μ. Αλεξάνδρου.

• Να εκτιμήσουν τις ενέργειες που έκανε για την προετοιμασία της εκστρατείας του.

• Να γνωρίσουν το οργανωτικό έργο του Μ. Αλεξάνδρου και τα σχέδιά του.

• Να γνωρίσουν τα σημαντικότερα πολεμικά γεγονότα και την πορεία της εκστρατείας μέχρι την επίσκεψή του στην Αίγυπτο.

• Να γνωρίσουν και να εκτιμήσουν τους λόγους στους οποίους οφείλονταν οι νίκες των Ελλήνων.

• Να γνωρίσουν τα σημαντικότερα πολεμικά γεγονότα και την πορεία της εκστρατείας του Μ. Αλεξάνδρου.

• Να γνωρίσουν το οργανωτικό του έργο , τα σχέδιά του καθώς και το τέλος της εκστρατείας του.

• Να γνωρίσουν το οργανωτικό έργο του Αλέξανδρου.

• Να γνωρίσουν το τέλος του Αλέξανδρου.

• Να επισημάνουν τα αποτελέσματα της εκστρατείας και να τα διαχωρίσουν σε θετικά και αρνητικά.

• Να διαπιστώσουν και να εκτιμήσουν τη σπουδαιότητα της εκστρατείας για τη διάδοση του ελληνικού πολιτισμού

 

 

 Απαιτούμενη τεχνική υποδομή: Σχολικό εργαστήριο, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ανοιχτή πρόσβαση στο διαδίκτυο, ηχητικό σύστημα.

 

 Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση: Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας είναι η επίλυση προβλήματος μέσω της διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης. Οι μαθητές οικοδομούν συνεργατικά τη νέα γνώση μέσα από τη αναζήτηση των πληροφοριών. Ο εκπαιδευτικός έχει ρόλο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό, καθώς κύριος στόχος είναι ο ενεργός ρόλος των μαθητών.

 

 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.