Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Η ιστοεξερεύνηση αυτή σχετίζεται με τις δραστηριότητες Παραγωγης λόγου του βιβλίου Νεοελληνική Γλώσσα γενικής παιδείας Β΄Λυκείου, σε συνδυασμό με τα τωρινά γεγονότα. Η χρονική της διάρκεια είναι δύο εβδομάδες. Προτείνεται να δοθεί από την αρχή της επεξεργασίας της Ενότητας και οι μαθητές να "δουλεύουν" το υλικό στην τάξη σε παράλληλο χρόνο.
Οι ομάδες μπορούν να είναι περισσότερες απο δύο και να έχουν τα ίδια θέματα άλλωστε η κάθε ομάδα θα έχει το δικό του τρόπο προσέγγισης.
Διδακτική/Παιδαγωγική προσέγγιση:
-
Ομαδοσυνεργατική και διερευνητική μάθηση. Ανάπτυξη διαλόγου αποδοχής και συνεργασίας εντός των ομάδων.
-
Ενεργοποίηση των μαθητών, διερεύνηση.
-
Οι μαθητές δουλεύουν ομαδοσυνεργατικά . Οι ομάδες καλό είναι να αποτελούνται από μαθητές ανομοιογενείς στο επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων, ώστε να βοηθηθεί ο αδύνατος να γίνει καλύτερος κι ο άριστος να αποδεχτεί και τα παδιά που έχουν μείνει πιο πίσω
-
Ο ρόλος του καθηγητή είναι καθοδηγητικός/διευκολυντικός/ υποστηρικτικός. Στην περίπτωση που απαιτείται, εξομαλύνει τις δυσκολίες και ομαλοποιεί καταστάσεις, βοηθώντας τους μαθητές να "ξεκολλήσουν"
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτέλεσματα:
Στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:
1) Να εργαστεί με άλλους και να αναλάβει ευθύνη ως μέλος της ομάδας του.
2) Να γίνει ικανός για ανεύρεση πληροφοριών , κριτική εξέταση και αξιοποίησή του.
3) Να ασκήσει κριτική -εκ των υστέρων- με σεβασμό και αγάπη στους συμμαθητές του.
4) Να έρθει σε επαφή και να γνωρίσει το περιβάλλον της ιστοεξερεύνησης.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.