Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Εμπλεκόμενα γνωστικά αντικείμενα: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τάξη/Γλωσσικό επίπεδο: Β’ Δημοτικού
Αριθμός μαθητών: 21
Εκτιμώμενη διάρκεια: δυο διδακτικές ώρες
Θέμα/Διδακτική ενότητα: Το συγκεκριμένο σενάριο εξυπηρετεί ένα από τα κεφάλαια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, με τίτλο "Το νερό".
Διδακτικοί στόχοι σεναρίου: Οι μαθητές καλούνται να μελετήσουν το φαινόμενο του κύκλου του νερού καθώς και τη σημασία του ως αγαθό, ενώ μέσα από συνεργατικές και ανακαλυπτικές δραστηριότητες καλλιεργούν ερευνητικό και ομαδικό πνεύμα.
Οι μαθητές αναμένεται:
α) να συνδέσουν τις διάφορες µορφές και τον κύκλο του νερού µε τις καιρικές συνθήκες.
β) να ευαισθητοποιηθούν στην ορθή χρήση του νερού.
Μελλοντικές προτάσεις: Οι μαθητές μπορούν αφού έχουν γνωρίσει τον κύκλο του νερού, να προτείνουν λύσεις για τα προβλήματα που δημιουργεί η αλόγιστη χρήση του νέρου ή εναλλακτικά να προτείνουν μεθόδους για την εξοικονόμηση του νερού .
Απαιτούμενη Υποδομές: Εργαστήριο Πληροφορικής, σύνδεση στο ιντέρνετ, Ηλεκτρονικός Υπολογιστής και εκτυπωτές, βιβλιοθήκη
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |