Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα εντάσσεται στο μάθημα της Πληροφορικής Γυμνασίου -Λυκείου. Ο εκπαιδευτικός της Πληροφορικής έχει τη δυνατότητα να εντάξει την ιστοεξερεύνηση αυτή στο μάθημα οποιασδήποτε τάξης του γυμνασίου - λυκείου, ανάλογα με τις προϋπάρχουσες γνώσεις, τις εμπειρίες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών του.
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, επίλυση προβλήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Το συγκεκριμένο σενάριο έχει ως στόχο να εισάγει τους μαθητές στην Ρομποτική και συγκεκριμένα να γνωρίσουν το Arduino Uno και να μπορούν να προγραμματίζουν κάποια βασικά ηλεκτρονικά κυκλώματα μέσω αυτού στο Tinkercad
Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:
- να συνδυάζει το απτό μοντέλο και την προσομοίωση στο Tinkercad με τον κώδικα που έχει προγραμματίσει
- να προσδιορίσει τα υλικά που χρειάζονται για να υλοποιήσει τα φανάρια.
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο
- την ενεργοποίηση όλων των μαθητών και τη συμμετοχή τους σε διερευνητικές δραστηριότητες
- την προώθηση και υποστήριξη της συνεργασίας μεταξύ των μελών κάθε ομάδας για την υλοποίηση του έργου - επίλυση προβλήματος
- την αποτελεσματική παράθεση ιδεών και απόψεων για το θέμα του έχουν διαπραγματευθεί.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |