Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών
Το περιεχόμενο του διδακτικού σεναρίου είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Π.Σ. του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος στο Δημοτικό σχολείο καθώς αναφέρεται στη διδασκαλία συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας του σχολικού βιβλίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21: Οι τέσσερις εποχές
Οι στόχοι που τίθενται άπτονται άμεσα και υπερκαλύπτουν αυτούς του αναλυτικού προγράμματος, όπως αυτοί περιγράφονται στο βιβλίο του δασκάλου.
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 4-6 διδακτικές ώρες
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Α. Ως προς το γνωστικό αντικείμενο
Ø Να ονομάσουν τις εποχές και να τις αντιστοιχίσουν με μήνες και γιορτές.
Ø Να συνδέσουν τις εποχές με τις καιρικές συνθήκες και δραστηριότητες των ανθρώπων.Γλώσσα:
Ø Να διηγηθούν προσωπικές εμπειρίες.
Ø Να εκφραστούν δημιουργικά και να παρουσιάσουν το προϊόν της εργασίας τους.
Να μάθουν να χρησιμοποιούν τον Η/Υ ως εργαλείο άντλησης και επεξεργασίας πληροφοριών.
Ø Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από το περιβάλλον του Η/Υ.
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Μεθοδολογική προσέγγιση
Το θεωρητικό υπόβαθρο του συγκεκριμένου σεναρίου βρίσκεται στις γνωστικές θεωρίες μάθησης , τον εποικοδομητισμό, την ανακαλυπτική μάθηση και τις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις για τη μάθηση.
Διδακτική προσέγγιση με Τ.Π.Ε.
Ο δάσκαλος θα βοηθήσει τους μαθητές να εξερευνήσουν το διαδίκτυο, με τη χρήση ενός διαφυλλιστή, ώστε να ανακαλύψουν πληροφορίες, να τις διαχειριστούν, να τις κατανοήσουν, να τις ταξινομήσουν και να σταθούν κριτικά απέναντι τους.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |