Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα εντάσσεται στο μάθημα των Θρησκευτικών της Β΄τάξης του Λυκείου, στο πλαίσιο της ενότητας «Ο διάλογος ως άσκηση αγάπης στην Εκκλησία».
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, επίλυση προβλήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Αναμένεται οι μαθητές:
-
Να αποτυπώσουν τις δυσκολίες που παρουσιάζονται στις σχέσεις μεταξύ των χριστιανικών Εκκλησιών.
-
Να διερευνήσουν τους λόγους που οδήγησαν στα προβλήματα επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των χριστιανικών Εκκλησιών.
-
Να αξιολογήσουν το διάλογο ως κύριο στοιχείο προσέγγισης, αμοιβαίας κατανόησης, συνεργασίας και άσκησης της αγάπης.
-
Να ασκηθούν στη συνεργατική συζήτηση/διερεύνηση και παραγωγή λόγου αξιοποιώντας τις Τ.Π.Ε.
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός. Κατά τη συζήτηση στην ολομέλεια ο εκπαιδευτικός έχοντας ρόλο περισσότερο συντονιστή, προωθεί τον ανοιχτό διάλογο μεταξύ των μαθητών θέτοντας ερωτήματα που προκαλούν την κριτική σκέψη τους και την ενεργό συμμετοχή τους. Η φάση αυτή ολοκληρώνεται με μια σύνοψη των συμπερασμάτων της συζήτησης από τον εκπαιδευτικό.
Αξιολόγηση: Πέρα από την αυτό-αξιολόγηση των μαθητών, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιολογήσει και ο ίδιος κατά πόσο επιτεύχθηκαν οι μαθησιακοί στόχοι της ενότητας.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.