"Ο μικρός ντετέκτιβ της τέχνης"

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Θέση στο Πρόγραμμα Σπουδών: Σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ και το Αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου η εικαστική αγωγή είναι πολύ σημαντική για την καλλιέργεια της οπτικής αντίληψης του παιδιού, την ευαισθητοποίηση του στην τέχνη, την καλλιέργεια της αισθητικής του. Τα νήπια με κατάλληλες δραστηριότητες διακρίνουν την ομορφιά στη φύση,  στο κοινωνικό περιβάλλον και στα έργα τέχνης με τα οποία έρχονται σε επαφή. Ανακαλύπτουν επίσης ότι η τέχνη είναι μέσο έκφρασης και επικοινωνίας μεταξύ των  ανθρώπων. Οι δραστηριότητες του σεναρίου εμπλέκονται και αλληλοσυμπληρώνονται μέσα από τη μουσική, την δραματική τέχνη την και φυσικά τη γλώσσα καθώς σύμφωνα με  το ΔΕΠΠΣ τα προγράμματα σχεδιασμού δραστηριοτήτων δε νοούνται ως  διακριτά αντικείμενα και προτείνονται για προγραμματισμό και υλοποίηση  δραστηριοτήτων που έχουν νόημα και σκοπό για τα παιδιά.

 

Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, επίλυση προβλήματος

Εκτιμώμενη Διάρκεια: 1 εβδομάδα, 1 διδακτική ώρα την ημέρα

 

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Βασικός σκοπός του σεναρίου μάθησης είναι να προσεγγίσουν τα παιδιά τα  έργα τέχνης μέσα από βιωματικό τρόπο, έτσι ώστε η τέχνη να εισαχθεί  στο  περιβάλλον τους και να συνδεθεί με τη ζωή τους. Επίσης μέσα από αυτή την προσέγγιση σημαντικό είναι να ευαισθητοποιηθούν εκφράζοντας συναισθήματα.

 

Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, οι μαθητές/τριες να είναι ικανοί/ες:

 

Οι διδακτικοί στόχοι ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών της δραστηριότητας είναι, οι μαθητές/τριες να είναι ικανοί/ες να:

 

Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση

Ο στόχος της δραστηριότητας δεν είναι η στείρα χρησιμοποίηση του Η/Υ αλλά η δημιουργία ενός ισχυρού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός και υποστηρικτικός με στόχο 

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.