Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Θέση στο Προγραμμα Σπουδών: Η δραστηριότητα αυτή προτείνεται στο πλαίσιο της μαθήματος της Διαχείρισης Φυσικών Πόρων ή εναλλακτικά στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των μαθητών ως ένα διαθεματικό σχέδιο έρευνας.
Τύπος δραστηριότητας: Ομαδοσυνεργατικό σχέδιο έρευνας
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 5 διδακτικές ώρες
Διδακτική / Παιδαγωγική Προσέγγιση: Ο εκπαιδευτικός έχει καθοδηγητικό και διευκολυντικό ρόλο στη διαδικασία της σύνθεσης της εργασίας. Είναι ο υποστηρικτής των ομάδων και δουλεύει ώστε να διατηρείται η αρμονική συνεργασία των μελών.
Όλοι οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν, ανεξάρτητα τις σχολικές επιδόσεις τους και να αποκτήσουν ενεργητικό-δυναμικό ρόλο στην έρευνα, οργάνωση και παρουσίαση της εργασίας.
Διδακτικοί στόχοι
Οι βασικοί στόχοι και τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα της δραστηριότητας είναι κάθε μαθητής/τρια να είναι ικανός/ή
- να ολοκληρώσει τις γνώσεις και δεξιότητες πο :υ έχει αναπτύξει από τις άλλες θεματικές ενότητες του μαθήματος
- να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά ποικίλα εργαλεία ΤΠΕ για την ολοκλήρωση πληροφοριών διαφορετικών μορφών στα έργα του
- να εφαρμόζει κριτήρια αξιολόγησης των πηγών και των πληροφοριών που χρησιμοποιεί
- να παρουσιάζει και να επικοινωνεί τις ιδέε.ς του
- να συνεργάζεται και να προσφέρει τις γνώσεις και τις ικανότητές του στην ομάδα για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας-εργασίας
- να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή του και την εμπιστοσύνη στον εαυτό του ως ενεργό υποκείμενο της μάθησης.
Μελλοντικές προτάσεις : Οι μαθητές μπορούν αφού έχουν γνωρίσει τις βασικες πηγές ενέργειας, να προτείνουν λύσεις για τα προβλήματα που δημιουργεί η μετάβαση από τις μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις ανανεώσιμες (π.χ η απολιγνιτοποίηση μιας περιοχής) ή εναλλακτικά να προτείνουν μεθόδους μείωσης της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας.
Απαιτούμενη Υποδομή: εργαστήριο Πληροφορικής, σύνδεση στο internet, Η/Υ και εκτυπωτές, βιβλιοθήκη
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |