Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η δραστηριότητα εντάσσετε στο ΑΠΣ γλώσσας των γ και δ τάξεων δημοτικού. Ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής μπορεί να το εντάξει στο εξατομικευμένο π΄ρογραμμα μαθητών γ-στ δημοτικού ε΄φοσον παρακλουθούν το τμήμα ένταξης και διαπιστωθεί μαθησαικό κενό στον συγκεκτιμένο γνωστικό τομέα.
ΤΥΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Διερεύνηση
ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2-3 ΩΡΕΣ
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
Στόχοι γνωστικοί:
Να αναγνωρίζουν τα μέρη του λόγου και να διακρίνουν τις διαφορές τους
Να αναγνωρίζουν τι είναι επίθετο και να δίνουν τον ορισμό του.
Να αναγνωρίζουν τι είναι μετοχή και να δίνουν τον ορισμό της.
Να διακρίνουν μεταξύ τους τα επίθετα από τις μετοχές.
Στόχοι ψυχοσυναισθηματικοί:
Να συνεργάζονται για να βγάζουν συμπερασμάτα.
Να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για τις γνώσεις τους.
Να συγκεντρώνονται και να ακολουθούν βήματα και οδηγίες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ:
Ο εκπαιδευτικός παρέχει στους μαθητές την καθοδήγηση ώστε αυτοί να αναζητούν πληροφορία που χρειάζονται χρησιμοποιώντας πλήθος μέσων
και να συνεργάζονται μεταξύ τους προκειμένου να οδηγηθούν στον τελικό στόχο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Ο εκπαιδευτικός παρατηρεί και καταγράφει την ενεργοποίηση και συμπεριφορά κάθε μαθητή κα΄τ ατη διάρκεια των δραστηριοτήτων και μέσω της τελικής διαδραστικής άσκησης λαμβάνει αποφάσεις για τη συνέχιση των εξατομικευμένων προγραμμάτων των μαθητών.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |