Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, σύνθεση εργασίας βιβλιογραφικής αναζήτησης
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 4-6 διδακτικές ώρες
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:
- Να διατυπώνει το Πυθαγόρειο Θεώρημα καθώς και το αντίστροφό του
- Να διαπιστώσει ότι τα μαθηματικά είναι στοιχείο του ανθρώπινου πολιτισμού μέσω της αναζήτησης των στοιχείων στους μεγάλους πολιτισμούς της αρχαιότητας, στους οποίους άνθισαν τα μαθηματικά.
- να περιγράφει τρόπους χρήσης του Πυθαγόρειου θεωρήματος
- να γνωρίζει πρακτικούς τρόπους κατασκευής ορθής γωνίας
- να γνωρίζει ότι μεγάλα ιστορικά μνημεία όπως ο Παρθενώνας θεμελιώθηκε με τη βοήθεια του αντίστροφου του Πυθαγορείου.
- να συνθέτει τις διάφορες πληροφορίες σε ένα σύστημα γνώσης.
- να δημιουργεί παρουσιάσεις για την ολοκληρωμένη εικόνα του ζητούμενου θέματος.
Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση
Ο ρόλος του καθηγητή είναι διαμεσολαβητικός, δηλαδή θα διευκολύνει τη διαδικασία ενθαρρύνοντας τους μαθητές να συμμετάσχουν στην ομαδική εργασία, ειδικά εκείνους που στο παρελθόν έχουν δείξει δείγματα αποθάρρυνσης. Θα δώσει βαρύτητα στην ανάπτυξη της πρωτοβουλίας και της αυτενέργειας, καθώς και στην επικέντρωση στη σημαντική και ουσιαστική γνώση που οι μαθητές πρέπει να συνθέσουν για την παραγωγή της εργασίας και της παρουσίασης της. Ο απώτερος στόχος είναι να αναπτυχθεί η ικανότητα της μεταγνώσης , ώστε ο μαθητής να μάθει πώς μαθαίνει καλύτερα.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |