Το Πυθαγόρειο θεώρημα μέσα από τις εφαρμογές του στο πέρασμα των αιώνων

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Σελίδα Εκπαιδευτικού

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help

Τύπος Δραστηριότητας: Διερεύνηση, σύνθεση εργασίας βιβλιογραφικής αναζήτησης

Εκτιμώμενη Διάρκεια: 4-6 διδακτικές ώρες

 

         Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Οι διδακτικοί στόχοι της δραστηριότητας είναι, ο μαθητής να είναι ικανός/η να:

Διδακτική Παιδαγωγική προσέγγιση

Ο ρόλος του καθηγητή είναι διαμεσολαβητικός, δηλαδή θα διευκολύνει τη διαδικασία ενθαρρύνοντας τους μαθητές να συμμετάσχουν στην ομαδική εργασία, ειδικά εκείνους που στο παρελθόν έχουν δείξει δείγματα αποθάρρυνσης. Θα δώσει βαρύτητα στην ανάπτυξη της πρωτοβουλίας και της αυτενέργειας, καθώς και στην επικέντρωση στη σημαντική και ουσιαστική γνώση που οι μαθητές πρέπει να συνθέσουν για την παραγωγή της εργασίας και της παρουσίασης της. Ο απώτερος στόχος είναι να αναπτυχθεί η ικανότητα της μεταγνώσης , ώστε ο μαθητής να μάθει πώς μαθαίνει καλύτερα.

 

Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση help
Η ιστοεξερεύνηση δεν έχει κλειδωθεί με κωδικό εκπαιδευτικού.