Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Τίτλος δραστηριότητας: «Ιστορία των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών με το λογισμικό παρουσιάσεων»
Τάξη: Ε΄-ΣΤ΄Δημοτικού
Διδακτική ενότητα: Α.Δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ/Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Χώρος: Εργαστήριο Πληροφορικής
Μέσα: Βιντεοπροβολέας, Η/Υ συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο
Βίντεο: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/670 (Διαδραστικό βιντεομάθημα για τη διαδικασία δημιουργίας μιας απλής παρουσίασης.)
Διδακτική προσέγγιση: διερευνητική μάθηση
Λέξεις - κλειδιά: δημιουργία παρουσίασης, νέα παρουσίαση, πρότυπο σχεδίασης διαφανειών, διάταξη διαφάνειας, εισαγωγή εικόνας σε παρουσίαση
Στόχοι:
Οι μαθητές καθοδηγούμενοι από το βιντεομάθημα διερευνούν και υλοποιούν μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα με το λογισμικό παρουσίασης.
Μετά το τέλος της διδακτικής ενότητας οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση :
1) Να εισάγουν νέα διαφάνεια στην παρουσίασή τους.
2) Να αλλάζουν το πρότυπο σχεδίασης διαφανειών της παρουσίασής τους.
3) Να μπορούν να αλλάζουν τη διάταξη της κάθε διαφάνειας της παρουσίασής τους.
4) Να εισάγουν εικόνες χρησιμοποιώντας το εργαλείο του λογισμικού παρουσιάσεων.
5)Να αναπτύσσουν ολοκληρωμένες πολυμεσικές παρουσιάσεις.
Οι μαθητές μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα γίνονται οι ίδιοι ενεργητικοί δημιουργοί της γνώσης, καθώς μέσα από δομημένες ερωτήσεις οι μαθητές ανακαλύπτουν οι ίδιοι τις πληροφορίες για τους προγόνους των σημερινών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Παράλληλα εξοικειώνονται με το λογισμικό παρουσιάσεων δημιουργώντας την δική τους παρουσίαση για τον μηχανισμό που επέλεξαν.
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |