Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Γενικός σκοπός:
Οι μαθητές να κατανοήσουν με τον τρόπο τους και να είναι ικανοί να περιγράφουν τις διαφορές μεταξύ ενός αγωγού και ενός μονωτή μέσω της εμπλοκής τους σε μια συνεργατική διερευνητική μαθησιακή διαδικασία που δίνει προτεραιότητα στην εξοικείωση των μαθητών με τη γλώσσα και τις πρακτικές (διερεύνηση, πρόβλεψη, πείραμα, παρατήρηση, ταξινόμηση, ερμηνεία) των Φυσικών Επιστημών.
Χρήση εικονικού ερευνητικού εργαστηρίου (Προσομοίωση ηλεκτρικού κυκλώματος- Πανεπιστήμιο Κολοράντο)
Επίσης υπάρχει και το Εκπαιδευτικό Λογισμικό Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με δραστηριότητα σχετική νε αγωγούς και μονωτές στη σελίδα:
http://www.pi-schools.gr/software/dimotiko/fysika-E-ST.zip
Ερωτήσεις στις ομάδες:
-Πώς ονομάζονται τα σώματα που "επιτρέπουν" και πώς τα σώματα που δεν "επιτρέπουν" στο ηλεκτρικό ρεύμα να "περάσει" από μέσα τους;
-Γνωρίζετε υλικά ή αντικείμενα που χρησιμοποιείτε στην καθημερινή σας ζωή που να είναι αγωγοί ή μονωτές;
-Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε αν ένα υλικό είναι αγωγός ή μονωτής;
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |