Σελίδα Εκπαιδευτικού
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |
Τάξη: Γ΄ Γυμνασίου
Μάθημα: Πληροφορική
Ενότητα: Η έννοια του προβλήματος
Εκτιμώμενη Διάρκεια: 2 ώρες
Στόχοι Εργασίας:
Οι μαθητές να είναι ικανοί να
- αναλύουν ένα σύνθετο πρόβλημα σε επιμέρους απλούστερα προβλήματα
- συνθέτουν τις λύσεις απλούστερων προβλημάτων για την επίλυση ενός σύνθετου προβλήματος
- αναπτύσσουν και να εκφράζουν τις ιδέες τους δημιουργώντας ψηφιακά κείμενα
- εφαρμόζουν αποτελεσματικές στρατηγικές αναζήτησης πληροφοριών για την υλοποίηση των εργασιών μας
- αξιολογούν πληροφορίες από ηλεκτρονικές πηγές με χρήση συγκεκριμένων κριτηρίων
- χρησιμοποιούν συνδυαστικά εφαρμογές οργάνωσης γραφείου για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος
Απαιτούμενοι πόροι: Σχολικό εργαστήριο, σύνδεση στο Διαδίκτυο
Διδακτική/Παιδαγωγική προσέγγιση:
-
Ομαδοσυνεργατική και διερευνητική μάθηση. Οι μαθητές μέσω της συζήτησης και της συνεργασίας καλλιεργούν αλληλεπίδραση και δεξιότητες επικοινωνίας και κριτικής σκέψης
-
Ενεργοποίηση των μαθητών, διερεύνηση
-
Οι μαθητές δουλεύουν ομαδοσυνεργατικά (ομάδες 3 ατόμων). Οι ομάδες καλό είναι να αποτελούνται από μαθητές ανομοιογενείς στο επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων, ώστε να βοηθηθεί ο αδύναμος να γίνει καλύτερος κι ο άριστος να αποδεχτεί και τα παδιά που έχουν μείνει πιο πίσω
-
Ο ρόλος του καθηγητή είναι καθοδηγητικός/διευκολυντικός/ υποστηρικτικός
Συζήτηση και σχόλια για την Ιστοεξερεύνηση |