Δραστηριότητα
Με την δραστηριότητά μας αυτή στοχεύουμε
1) με την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, να μετατοπιστεί η μαθησιακή διαδικασία από τη δασκαλο-μαθητική επικοινωνία στη δια-μαθητική συνεργασία, όπου οι μαθητές θα έχετε τον κεντρικό ρόλο και εμείς, οι εκπαιδευτικοί, το διαμεσολαβητικό («φθίνουσα καθοδήγηση» ) σε υποστηρικτική βάση,
2) ακολουθώντας το μοντέλλο ανακαλυπτικής μάθησης του Bruner να ανακαλύψετε εσείς, οι μαθητές, την μάθηση, μέσω των δικών σας διερευνήσεων,
3) εφαρμόζοντας τη θεωρία του Piaget να μάθετε να οικοδομείτε την γνώση αξιοποιώντας ποικίλους ψηφιακούς πόρους και έντυπες πηγές,
4) να μάθετε να εξάγετε συμπεράσματα δια της επαγωγής,
5) να καλλιεργήσετε την κριτική και δημιουργική σκέψη σας, καθώς θα πρέπει ο καθένας σας να δημιουργήσει με βάση τα δικά του κριτήρια, την δική του αισθητική και τις δικές του εμπειρίες,
6) να αποκτήσετε δεξιότητες επικοινωνίας υλοποιώντας μια ευχάριστη δραστηριότητα στο περιβάλλον του σχολείου σας παράλληλα με τη δημιουργική αναζήτηση που είναι η βάση της μάθησης,
7) να έχετε ενεργό συμμετοχή στην απόκτηση της γνώσης, στη χαρά της μάθησης και δημιουργίας,
8) να εξοικειωθείτε με τη διαδικασία αναζήτησης, εντοπισμού,συλλογής και αξιολόγησης θεολογικών, ιστορικών, εικαστικών κλπ. πληροφοριών μέσω του διαδικτύου,
9) να μάθετε να χειρίζεστε σωστά το διαδίκτυο και να αντλείτε πληροφορίες από έγκυρες ιστοσελίδες, αξιοποιώντας το απλώς ως πηγή άντλησης πληροφοριών και προσέχοντας για τα πνευματκά δικαιώματα,
10) να μάθετε να παρουσιάζετε τα αποτελέσματα της έρευνάς σας με το λογισμικό παρουσιάσεων αλλά και να τα αναρτάτε σε ιστοσελίδα κατασκευασμένη γι' αυτόν τον σκοπό, να συντάσσετε ερωτηματολόγια και παιχνίδια και να δημιουργείτε κόμικς,
11) να γνωρίσετε πτυχές της ελληνικής ιστορίας και ομορφιές της ελληνικής φύσης και να αντιληφθείτε την ανάγκη διαφύλαξης, περιφρούρησης και προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς μας και των μνημείων της φύσης...και
12) να συνειδητοποιήσετε δια του ολιστικού τρόπου μελέτης σας την διάδραση και αλληλοπεριχώρηση των διαφορετκών γνωστικών αντικειμένων, όπως είναι τα Θρησκευτικά, η Ιστορία, η Γεωγραφία, η Πληροφορική, τα Εικαστικά κ.ά.
Vygotsky: Bruner: Piaget: