Δραστηριότητα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Να κατανοήσουν οι μαθητές το μήκος κύκλου μέσω του σταθερού λόγου L/δ.
- Να εξοικειωθούν οι μαθητές με την ιδιαιτερότητα του αριθμού π
- Να υπολογίζουν οι μαθητές το μήκος ενός κύκλου όταν γνωρίζουν την ακτίνα του.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2029
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2352
Αυτός ο σταθερός λόγος ονομάστηκε από τους αρχαίους Έλληνες ως «ο αριθμός π», ο πιο διάσημος και αξιοσημείωτος απ' όλους τους αριθμούς
Αποδεικνύεται ότι ο αριθμός π είναι ένας άρρητος αριθμός, δηλαδή δεκαδικός με άπειρα ψηφία, τα οποία δεν προκύπτουν με συγκεκριμένη διαδικασία. Τα πρώτα 40 δεκαδικά ψηφία του π είναι:
π = 3,14159 26535 89793 23846 2643383279 50288 41971 ...
Από τη σχέση L/δ, προκύπτει ότι: