Δραστηριότητα
ΣΤΑΔΙΑ 1
Στο πρώτο στάδιο θα δούμε ένα βιντεο για το διαδίκτυο ώστε οι μαθητές να κατανοήσου.ν την έννοια του διαδικτύου.
ΣΤΑΔΙΟ 2
Στο δεύτερο στάδιο θα παρουσιάσουμε τι είναι κακόβουλο λογισμικό και θα αναλύσουμε τους κινδύνους που υπάρχουν στο διαδίκτυο και θα ρωτήσουμε τους μαθητές ποιά απο αυτά τα λογισμικά γνωρίζουν.
ΣΤΑΔΙΟ 3
Στην συνέχεια θα διατυπώσουμε τρόπους αντιμετώπισεις των κακόβουλων λογισμικών.
ΣΤΑΔΙΟ 4
Έπειτα θα δουμε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διακρίνουν οι μαθητές ποιες είναι οι καλές και ποιες οι κακές πρακτικές, όταν πλοηγούμαστε στο Διαδίκτυο. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ακολουθήσουν μια διαδρομή, ρίχνοντας το ζάρι και επιλέγοντας κάρτες που περιγράφουν καλές και κακές πρακτικές σχετικά με την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου. Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί ατομικά ή σε ομάδες. Το παιχνίδι αυτό το βρήκαμε στο φωτοδεντρο και είναι ένας τρόπος διασκέδασης και μάθησης για τα παιδιά.
ΣΤΑΔΙΟ
Σε μια ολιγόλεπτη συζύτηση θα εκφράσουν τα παιδιά απορίες και εκτυπώσεις.